پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس که در فاصله ۴ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر به شدت نگران احتمال مصدومیت یا محرومیت حامد لک دروازه‌بان اول تیمش است، در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک گفت: «از وقتی رادوشویچ از تیم جدا شد، به باشگاه گفتم تحت هر شرایطی او باید برگردد، چون در این شرایط حساس و بازی‌های پیش رو اگر اتفاقی برای حامل لک رخ بدهد، ما بدون دروازه‌بان می‌مانیم. یک دروازه‌بان جوان داریم که تجربه کمی دارد. از باشگاه می‌خواهم این موضوع را حل کند و از رادوشویچ می‌خواهم که کمی کوتاه بیاید. نمی‌دانم اتفاقاتی که رخ داده به اینجا کشیده شده است. نباید این مسائل در تیم ما ایجاد می‌شد اما رخ داده، از شروع  فصل این مشکلات وجود دارد. هنوز سوال بزرگی دارم و آن این است که چطور بشار رسن رفت؟ ما دو بازیکن خارجی داشیتم که هر دو رفتند. امیدوارم موضوع رادوشویچ حل شود و از باشگاه می‌خواهم مشکل را حل کند. لازم باشد خودم هم با رادوشویچ صحبت می‌کنم که این مشکل برطرف شود.»

در همین راستا خبردار شدیم یحیی گل محمدی وقتی دید کسی از باشگاه کاری برای بازگشت دروازه‌بان کروات نمی‌کند خودش دست به کار شد و به بوژیدار رادوشویچ زنگ زد.

شاید برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمده باشد که در این مکالمه تلفنی بین این دو چه گذشته است؟ شنیدیم یحیی گل محمدی در تماس تلفنی با رادوشویچ از او می‌خواهد که در فاصله ۴ هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر به تهران برگشته و به تیم پرسپولیس کمک کند.

رادوشویچ که به شدت از دست مدیران باشگاه پرسپولیس به ویژه ابراهیم شکوری شاکی و عصبانی است یکسری صحبت‌ها را با سرمربی تیمش مطرح می‌کند و در یحیی گل محمدی نیز به او می‌گوید: «تو به ایران برگرد، پول قراردادت و طلب‌هایت را خودم برای تو می‌گیرم و از این بابت نگران نباش و...»

رادوشویچ هم در این تماس تلفنی در نهایت به یحیی گل محمدی قول بازگشت داده و می‌گوید: «من هنوز هم از رفتار باشگاه و ابراهیم شکوری ناراحتم اما فقط به خاطر شما و هواداران پرسپولیس برمی‌گردم تهران!»

وقتی با خود رادوشویچ تماس گرفتیم ضمن تأیید این موضوع به خبرورزشی گفت: «مشکلات زیادی وجود داشته و دارد اما از یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تشکر می‌کنم که با من تماس گرفت و نشان داد بازیکن مهمی برای تیم هستم. به خاطر سرمربی پرسپولیس و هوادارانش تصمیم گرفتم برگردم و...»

منبع: خبرورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: