پایگاه خبری خانه فوتبال:

مصطفی سلیمانی در خصوص حضور یک ساله علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ بلژیک و انتقالش به تیم بواویشتا پرتغال گفت: به هر حال وقتی محل زندگی و بازی عوض می‌شود، یکی، دو سال زمان نیاز است تا با شرایط هماهنگ شوید. علاوه بر این افرادی در بلژیک شیطنت کردند. عده‌ای از هموطنان ما در بلژیک سنگ اندازی کردند که بیرانوند هر موقع صلاح بداند خودش با جزئیات درباره آن صحبت می‌کند.

وی که با رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، افزود: انجام ۱۴ بازی برای سال نخست حضور در اروپا خوب بود. بیرانوند به یک مصدومیت بد هم دچار شد. در کل فصل بدی نبود و بیرانوند خودش راضی است؛ هرچند ایده آلش نبود.

وکیل علیرضا بیرانوند درباره قرارداد او با باشگاه بواویشتا تصریح کرد: این قرارداد قرضی است و امروز درباره آن صحبت خواهیم کرد. بواویشتا می‌تواند بند خرید دائمی این قرارداد را فعال کند.

سلیمانی همچنین نقش مدیر برنامه مهاجم برزیلی بواویشتا در انتقال بیرانوند به این تیم را تکذیب کرد و گفت: این‌طور نیست. این را اولین بار است که می‌شنوم اما یک ایرانی به ما کمک می‌کرد.

وکیل بیرانوند در پایان در خصوص پرونده شکایت این دروازه بان از باشگاه پرسپولیس هم تاکید کرد: پرونده در جریان است و کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال باید درباره آن تصمیم بگیرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: