پایگاه خبری خانه فوتبال:

مشکلات مالی و مدیریتی استقلال همچنان به قوت خود باقی بوده و دردسرهای بزرگی برای این باشگاه در روزهای پایانی رقابت‌های لیگ برتر و پیکارهای جام حذفی رقم زده است. دردسرهایی که به نظر می‌رسد در ادامه تابستان تبعات بیشتری نیز پیدا خواهد کرد به ویژه آنکه حالا کم‌کم پای طلبکاران خارجی و اقدامات تنبیهی فیفا نیز به ماجرا باز خواهد شد. احمد سعادتمند مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در همین زمینه ادعای بسیار عجیبی را مطرح کرده که اگر صحت داشته باشد، یک دردسر جدید و داخلی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است.

شکایت شیخ

چند روز قبل پرویز مظلومی طی مصاحبه‌ای مدعی شد شیخ دیاباته با وجود اینکه همچنان بازیکن استقلال محسوب می‌شود، بابت عدم دریافت به موقع مطالبات خود از این باشگاه به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده است!

حرف‌های عضو هیئت مدیره استقلال بازتاب فراوانی داشت و عده‌ای را حسابی متعجب کرد که چگونه می‌شود یک بازیکن از تیمی که همچنان در آن عضویت داشته و با سایر نفراتش تمرین می‌کند شکایت کند! ظاهراً حالا بخش‌های دیگری از ادعاهای مطرح شده توسط مظلومی در حال روشن شدن است.

بسته شدن پنجره نقل و انتقالات

در همین راستا احمد سعادتمند مدیرعامل سابق باشگاه استقلال که مهر ماه سال گذشته پس از پایان دیدارهای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا توسط هیئت مدیره کنار گذاشته شد، ادعای بسیار عجیبی را مطرح کرده و مدعی شده است جدا از داستان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال به واسطه ماجرای لکیچ (مربی اسبق این تیم) و وکیل او پنجره مورد نظر صرفاً با حل این مسئله باز نخواهد شد و یک دردسر بزرگ دیگر هم وجود دارد.

سعادتمند مدعی شده که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به واسطه شکایت شیخ دیاباته نیز بسته شده است و تا زمانی که مطالبات این بازیکن پرداخت نشود، آبی‌ها نمی‌توانند مهره جدیدی جذب کنند!

اگر این ادعا صحت داشته باشد، استقلال عملاً برای خرید تابستانی دردسر بزرگی دارد و باید رضایت شیخ را هم جلب کند.

در این‌ میان تنها نکته مثبت، بررسی مجدد پرونده استراماچونی است که برخی از مقامات باشگاه مدعی‌اند تا اواخر تابستان طول می‌کشد و حداقل در این برهه دردسر ایجاد نمی‌کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: