پایگاه خبری خانه فوتبال:

حمید درخشان در خصوص پیروزی 2 بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار داشت: سرخپوشان با بازی هجومی‌ای که به نمایش گذاشتند در نیمه اول کار را تمام کردند و با به ثمر رساندن 2 گل تا حدودی خیال‌شان راحت شد و در نیمه دوم توانستند با آرامش بیشتری به بازی ادامه دهند. 

وی ادامه داد: پرسپولیس در نیمه دوم هم منطقی بازی کرد و با دادن توپ به آلومینیوم سعی بر حفظ نتیجه داشت. در نیمه دوم نوع با توجه به نوع بازی سرخپوشان، فاصله بین مهاجمان و خط دفاعی پرسپولیس زیاد شد. همانطور که گفتم با توجه به زدن 2 گل در نیمه اول، پرسپولیس ریسک نکرد و در 45 دقیقه دوم با یک آرامش و حرفه‌ای‌گری بالا 3 امتیاز ارزشمند را کسب کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص رقابت برای قهرمانی با سپاهان در صدر جدول تصریح کرد: 3 بازی دیگر تا پایان فصل باقی مانده و سرنوشت قهرمانی در اختیار پرسپولیس است. هنوز چیزی تمام نشده است و بازیکنان پرسپولیس تا دقیقه آخر، آخرین بازی باید تلاش کنند تا پنجمین قهرمانی‌شان را قطعی کنند. 

درخشان درباره دربی جام حذفی که در پنجشنبه این هفته برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد، هر دو تیم با پیروزی پای به این مسابقه می‌گذارند و از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار دارند. پرسپولیس در لیگ شانس اول قهرمانی است و می‌تواند با شکست استقلال در دربی، قدم بزرگی برای قهرمانی در جام حذفی بردارد. به عقیده من اگر پرسپولیس در دربی حذفی پیروز شود، شانس اول قهرمانی در جام حذفی هم خواهد بود، چون سرخپوشان با روحیه‌ای مضاعف و حذف رقیب سنتی به نیمه‌نهایی خواهند رسید و کار راحتی برای بازی‌های بعدی حذفی دارد.

وی در خصوص مشکلات مالی و بدهی پرسپولیس به کالدرون عنوان کرد: من یک پیشنهاد برای بازیکنان و کادر فنی تیم دارم و آن هم این است که اعضای تیم تا پایان مسابقات، یک دقیقه هم به مسائل غیرفنی کار نداشته باشند و تمرکز‌شان را به بازی‌های باقی‌مانده در لیگ و جام حذفی معطوف کنند. 3 بازی تا قهرمانی در لیگ باقی مانده و جام حذفی هم در مراحل حساسی قرار دارد، وقت برای فکر کردن به مشکلات زیاد است و سرخپوشان باید نشان دهند که یک تیم حرفه‌ای هستند و در این موقعیت حساس فقط به مسابقات پیش رو فکر کنند. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: