پایگاه خبری خانه فوتبال:

عبدالله ویسی به پایان کار خود در خیبر رسید و طی مراسمی در تمرین از این تیم جدا شد.
به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی که از هفته پنجم لیگ دسته اول جایگزین امید روانخواه شده بود تا چالش جدیدی را در لیگ آزادگان تجربه کند سرانجام پس از بیست و هشت حضور روی نیمکت و کسب ۴۱ امتیاز از این تیم خرم آبادی جدا شد. خیبر در این فصل با ۴۵ امتیاز تا هفته سی‌ و دوم در رده نهم جدول قرار گرفته است.

این سرمربی در هفته‌های آخر لیگ آزادگان پس از این که نتوانست این تیم را به رده‌های بالا و صعود به لیگ برتر نزدیک کند جدا شد. اما شیوه جدایی او نیز از خیبر جالب بود و طی مراسمی که در آن علی کریمی ملی پوش سابق فوتبال ایران نیز حضور داشت، از شاگردان سابقش وداع کرد تا کار را در ادامه به عاشوری بسپرد.

مسعود عبدی،مالک باشگاه خیبر نیز طی پیامی از این سرمربی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را نیز دارد قدردانی کرد. او گفت: فوتبال و باشگاه خیبر خرم آباد فرصتی به من داد تا به بهانه همکاری با عبدالله ویسی تجربه خوبی با یکی از مربیان سالم و البته با اخلاق فوتبال ایران داشته باشم. ویسی به دور از هرگونه بی اخلاقی و با صداقت کامل همه تجارب فوتبالی اش از قهرمانی در لیگ برتر گرفته تا حضور در باشگاه های بزرگ کشور را در اختیار خیبر گذاشت؛ اگرچه بنا بر اتفاقات کاملا فوتبالی همکاری مان به خط پایان نرسید اما خودم به شخصه قدردان صداقت و از همه مهم تر قدردان ماهیت با اخلاق بودن مرد جنوبی کشورم هستم.
او ادامه داد:ویسی عزیز! صداقت و وفاداریت به اصول اخلاقی هرگز به من اجازه نمی دهد که دوستی‌مان را رها کنم پس جدایی شما از خیبر خرم آباد به معنی پایان این دوستی نخواهد بود و مسیر رفاقت همچنان ادامه خواهد داشت.

مراسم خداحافظی ویسی از خیبر با حضور جادوگر

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: