پایگاه خبری خانه فوتبال:

بازیکن اسبق دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: بیانیه نویسی به جز اینکه هواداران را به جان هم بیندازد، کمکی به دو تیم نمی‌کند.
بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش از دربی روز پنجشنبه و در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: هر دو تیم وجه مشترک و مشکلات مشترکی دارند. وجه مشترک آن‌ها این است که آماده‌اند و با بردهای خوب وارد این مسابقه می‌شوند. کادرفنی هر دو تیم سرحال هستند و در ساق پای بازیکنان دو تیم فعل خواستن برای رسیدن به پیروزی دیده می‌شود.
بازیکن اسبق سرخابی‌ها در مورد مشکلات دو تیم گفت: مشکلات مالی هر دو هم مشترک است. اتفاقات بدی برایشان از لحاظ مالی افتاده اما یک تفاوت دارند؛ پرسپولیس این حاشیه‌ها را مدیریت و جمع کرده اما در استقلال اینطور نبوده و در فضای مجازی اثراتش را می‌بینیم. همین مساله باعث شده پرسپولیس موفق‌تر باشد و در بازی دربی هم به نظرم می‌تواند عامل موفقیت این تیم باشد.
داداش‌زاده در مورد پیش بینی نتیجه این بازی عنوان کرد: هیچ کس نمی‌تواند ازقبل بگوید من برنده بازی هستم مگر اینکه پیشگو باشد! در بدترین شرایط تیمی که ضعیف‌تر بوده نتیجه گرفته و تیم قوی‌تر ناکام مانده، و البته حالت برعکس این ماجرا هم وجود داشته است. باید ببینیم روز بازی ترکیب دو تیم چگونه است، بازی شروع می‌شود و چه اتفاقاتی در جریان بازی می‌افتد. ضمن اینکه تیم‌های ایرانی نشان داده‌اند تا آخرین لحظه بازی می‌توانند شگفتی ساز شوند.
وی در خصوص وضعیت فنی دو تیم گفت: پرسپولیس در خطوط تیمی خودش انسجام خوبی دارد و به همین خاطر شانس برد این تیم در دربی بیشتر است. بازیکنان استقلال هم هماهنگی خوبی دارند و به این باور رسیده‌اند که به خاطر هواداران باید برنده باشند. این تیم در زدن گل ماهر تر است اما راحت گل می‌خورد. پرسپولیس هم در فاز حمله بی نظیر کار می‌کند اما سخت گل می‌خورد. با اینحال همه چیز روز بازی مشخص می‌شود و باید ببینیم کدام بازیکن می‌تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد. به هرحال دوست دارم بازی خوب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و مردمی که در این شرایط کرونا در خانه‌ها پای تلویزیون می‌نشینند از دیدن بازی لذت ببرند. ازبازیکنان دو تیم می‌خواهم به حواشی دامن نزنند. همه ما ایرانی هستیم و باید در کنار هم روزهای خوبی را برای هم بسازیم.

داداش‌زاده در مورد بیانیه نویسی دو باشگاه علیه یکدیگر در روزهای اخیر، اظهار داشت: متاسفانه در جام حذفی چون باید یک تیم برنده باشد، همیشه این اتفاقات افتاده، در زمان ما هم این مسائل وجود داشت اما این کارها به اختلافات دامن می‌زند. از بزرگترها، مدیران و دو باشگاه خواهش می‌کنم از صحبت علیه یکدیگر جدا خودداری کنند. بیانیه نویسی چیزی به جز ایجاد آشوب بین طرفداران دو تیم ندارد.
 


وی تصریح کرد: نتیجه این همه بیانیه نویسی و تجمع مقابل وزارت ورزش، مجلس، قوه قضائیه و... چه شد؟ این کار به جز اینکه دل هواداران دو تیم را بشکند کمکی به دو تیم نمی‌کند. امیدوارم دو باشگاه از این کار دوری کنند تا شاهد دربی خوبی باشیم. هرچقدر هم آقایان بیانیه بدهند در آخر رفتنی هستند و این تیم‌ها و طرفدارانشان هستند که می‌مانند. لطفا هواداران را به جان هم نیندازید.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: