پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیام نیازمند دروازه بان جوان تیم ملی ایران و باشگاه سپاهان به طور رسمی به عضویت باشگاه پورتیموننزه پرتغال درآمد. این به آن معنی است که شایعات درباره او صحت داشت و سپاهان از همین حالا باید به فکر جانشین برای پیام باشد.

البته سپاهانی‌ها از مدت‌ها قبل مذاکرات را برای جانشینی نیازمند آغاز کرده بودند و حتی شایعه شد با رقم بسیار بالایی در پی جذب علیرضا بیرانوند درواز بان اصلی تیم ملی ایران بوده اند. با رفتن بیرانوند به بواویشتا، اما عملا برنامه‌های آن‌ها در این زمینه بهم خورد.

بیشتر بخوانید:

اشک های بی امان آقای گل پرسپولیسی / شرمنده مردم شدیم! + عکس

کولر گازی پنجره ای ، قیمت  عالی و بصرفه

کولر گازی پنجره ای ، قیمت عالی و بصرفه

مشاهده

yektanet-logo-sign

تبلیغ

سپاهان رسما گلر خود را از دست داد! / سومین دروازه بان ایرانی به جمع لژیونرها پیوست!

با این وجود، اما سپاهان هنوز یک گزینه جذاب دارد؛ مسئولان این باشگاه با رشید مظاهری، دیگر دروازه بانی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد مذاکره کرده اند تا او را به اصفهان ببرند. رشید این روز‌ها در استقلال تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین شده و با درخششی که سیدحسین حسینی داشته بعید است به این راحتی‌ها فرصت حضور دوباره در ترکیب استقلال را به دست بیاورد.

از طرفی مشکلات مالی که باشگاه استقلال دارد، رشید و چندبازیکن دیگر را به این فکر انداخته که در صورت داشتن پیشنهادی بهتر، از استقلال جدا شوند. سپاهان از معدود تیم‌های ایرانی است که مشکلی برای پرداخت دستمزد بازیکنانش ندارد و طبیعی است اگر مظاهری حس کند جایگاهش در استقلال تغییری نخواهد کرد، راهی اصفهان شود.

منبع: فرارو

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: