پایگاه خبری خانه فوتبال:

حسن روشن در گفت و گو با خانه فوتبال، درباره انتخاب داریوش مصطفوی به عنوان مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت:واقعا نمی دانم چرا چنین انتخابی صورت گرفته و چنین پستی به مصطفوی داده شده است.وقتی که یک نفر مدیر یا سرپرست یک تیم می‌شود از نظر سن و سال باید بتواند این کار را انجام بدهد و دوم باید مفید باشد.

وی ادامه داد:به نظر من فدراسیون فوتبال و هر کسی که این پیشنهاد را داده در این انتخاب ها مقصر است. کاری که سرپرست یک تیم و مخصوصا تیم حساسی مثل امید انجام می‌دهد در توانایی‌های مصطفوی نیست. بالاخره او از لحاظ سن و سال هم شرایطش فرق کرده و مسن تر از گذشته است.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: اگر این نکته را در نظر بگیریم که مدیران فدراسیون خواستن به نوعی مثلاً از مصطفوی تقدیر و تشکر کنند این بدترین نوع آن است. مصطفوی با این سن و سال و با این شرایط نباید در این پست قرار می گرفت. هر کسی باید با توجه به توانایی و شرایطش در پست مناسب به کار گرفته شود.

روشن افزود:من هیچ جوره نمی توانم قبول کنم که مصطفوی قرار است روی نیمکت تیم امید بنشیند و مثلاً برگه تعویض را به داور چهارم بدهد یا چنین کارهایی انجام بدهد. ضمن اینکه کسی که سرپرست تیم امید می شود باید خیلی کارها را در طول اردو یا طول مسابقات انجام بدهد. آیا مصطفوی چنین شرایطی از لحاظ فیزیکی و بدنی و سن و سال دارد؟ بعید می دانم که چنین چیزی باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: واقعا نمی‌دانم چرا مصطفوی چنین پستی را قبول کرده و اصلاً چرا چنین پستی و پیشنهاد شده که قبول کند. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد و این انتخاب چه تاثیری روی تیم امید ایران می‌گذارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: