پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم پرسپولیس طی شب‌های یورو چند بار به کافه مدافع استقلال رفته و بازی‌ها را در آنجا تماشا کرد
در آستانه دربی حذفی یک اتفاق جالب رخ داده است.
تیم‌های استقلال و پرسپولیس باید در چارچوب رقابت‌های جام حذفی پنجشنبه از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند، دیداری که از اهمیت زیادی برخوردار است و باید حتما یکی از این دو تیم به عنوان برنده معرفی شود.
حاال در آستانه این بازی مهم خبر آمده مهاجم پرسپولیس به کافه مدافع استقلال رفته و بازی‌های یورو را تماشا کرده است.
اما ماجرا از چه قرار است؟ پیگیری‌ها نشان می‌دهد چندی پیش عارف غلامی در یکی از بوستان‌های تهران کافه‌ای به نام خودش باز کرده که مدیریت آنها به عهده او است. البته غلامی که درگیر بازی‌های لیگ برتر و تمرینات استقلال است، به کافه‌اش معمولا نمی‌رود و خیلی کم پیش می‌آید او در آنجا رویت شود.

کافه عارف غلامی در رقابت‌های یورو، مسابقات را پوشش می‌داد و بسیاری از علاقه مندان فوتبال با حضور در این کافه بازی‌های یورو را تماشا می‌کردند.

نکته جالب اینکه طی شب‌های گذشته مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس چند بار به کافه عارف غلامی رفته و بازی‌های یورو را تماشا کرده است. در آستانه دربی، این موضوع که کافه مدافع استقلال پاتوق مدافع پرسپولیس شده، برای خیلی‌ها جالب است. وقتی فوتبالدوستان از مهدی عبدی می‌پرسیدند چطور بازی‌ها را در کافه مدافع استقلال تماشا می‌کند، مهاجم پرسپولیس پاسخ می‌داد خانه‌اش به کافه عارف غلامی نزدیک است و البته با او رفاقت هم دارد.

موضوعی که بار دیگر نشان می‌دهد بازیکنان استقلال و پرسپولیس به رغم رقابت داخل زمین و همه کری خوانی ها، بیرون زمین با هم رابطه خوبی دارند.

به طور مثال طی سال‌های گذشته سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی که کاپیتان‌های دو تیم بودند و حتی در یکی از دربی‌ها کار آنها به درگیری هم کشیده شد، رابطه بسیار خوبی با هم داشتند و حتی به گفته خودشان رفت و آمد خانوادگی هم دارند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: