پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرخیو راموس در ماه مارس ۲۰۲۰ یکی از بهترین تصمیمات زندگی‌اش را گرفت و هواپیمای اختصاصی به ارزش ۱٫۷ میلیون پوند خرید. این مدافع ۳۵ ساله اسپانیایی بیش از یک سال پیش در خرید هواپیما سرمایه‌گذاری کرد تا تنوعی در سبد تجاری‌اش ایجاد کند.

در حالی که خودش هم گاهی از این هواپیما برای سفرهای خود استفاده می‌کند، وارد کار اجاره هم شده و هواپیما را برای ساعتی ۲۰۰۰ پوند به مشتریان ثروتمندش اجاره می‌دهد. اما از حالا به بعد مطمئناً این هواپیما فقط در اختیار خانواده راموس خواهد بود. این مدافع افسانه‌ای در اوایل همین ماه قراردادش با باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را کامل کرد. راموس احساس کرد که آنطور که شایسته است از او تقدیر نشده و برای همین از تمدید قراردادش برای رئال مادرید خودداری کرد.

او اکنون در پی این است که پنجمین عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان را با پی‌اس‌جی بدست آورد در حالیکه این غول‌های فرانسوی هنوز در پی شکار اولین جام اروپایی خود هستند.

WjBJBwexCTfc

هواپیما در اختیار پیلار و خانواده

اما راموس در این مرحله از زندگی‌اش که فعالیت حرفه‌ایش رو به اتمام است قرار نیست از زندگی خانوادگی‌اش در مادرید عقب بیافتد. به همین ترتیب او و همسرش پیلار روبیو از جت اختصاصی خود استفاده خواهند کرد و بین مادرید و پاریس که سفری تقریباً دو ساعته است پرواز خواهند کرد تا در زمان‌های بین مسابقات و جلسات تمرینی با هم باشند.

اوایل همین ماه بود که پیلار به همسر و پدر ۴ فرزندش برای انتقال به پی‌اس‌جی تبریک گفته بود. اما با توجه به ساعات زیادی که از حالا به بعد قرار است در آسمان پرواز کند اعتراف کرد که هواپیما قرار است بهترین دوست جدیدش باشد. پیلار نوشت: «سرخیو عزیزم برای این مرحله جدید در باشگاه بزرگ پاری‌سن‌ژرمن به تو تبریک می‌گویم. ما مثل همیشه تو را حمایت خواهیم کرد. از طرف خودم، با یکی از پیچیده‌ترین چالش‌هایم روبه‌رو میشوم، بودن در کنار خانواده‌ام در پاریس، و در عین حال زندگی در مادرید و ادامه دادن به تعهدات حرفه‌ای متفاوت خودم.»

پیلار در ادامه به هواپیمای‌شان هم اشاره کرد و نوشت: «این بار من بهترین دوست جدیدی خواهم داشت: هواپیما. مطمئنم که سرگرمی‌های جدیدی برای زمان پروازهایم ترتیب خواهم داد. از همه شما به خاطر عشقی که در تمام این مدت به ما داشتید سپاسگزارم.»

Z5wPLEeDd2e4

هواپیمای راحت و مناسب

اما پیلار حداقل از پروازی راحت بین مادرید و پاریس لذت خواهد برد. این هواپیما شاید به اندازه جت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پر زرق و برق نباشد اما هنوز هم هرچه که برای سفری راحت لازم باشد را در اختیار دارد. و انتخاب مدل کوچک‌تر سسنا سایتیشن ۵۶۰ به خاطر طراحی خوبش بود.

این جت اختصاصی به خاطر اندازه‌اش محدودیت کمتری برای فرود آمدن دارد و حتی مجاز است تا به جای باند مخصوص در مزارع خصوصی روی زمین بنشیند. در عین حال داخلش به خاطر وجود صندلی‌های چرمی، میزهای با چوب گردو، فرش و حمام، بسیار لوکس است.

راموس اولین جلسه تمرینی‌اش در پی‌اس‌جی را به خوبی گذراند و برای ادامه دادن به این راه بسیار هیجان دارد. او مشتاق است تا به آنها در دستیابی به اولین عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان کمک کند.

راموس به تلویزیون پی‌اس‌جی گفت: «چیزی که بیشتر از همه نظر من را در مورد این باشگاه جلب کرد قدرتش است. عطش پیروزی بازیکنان. آنها قبلاً در فینال لیگ قهرمانان بازی کردند و خیلی نزدیک به قهرمانی بودند، این همان چیزی‌ است که من را مجذوب کرده است. اگر بتوانم در دستیابی به هدف قهرمانی باشگاه سهیم باشم عالی می‌شود. فکر کردن به اینکه من پنجمین عنوان لیگ قهرمانان را به‌دست آورم و باشگاه‌مان هم اولین عنوانش را بگیرد مانند رویا است.»

 

AedVcIuWpjvH

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: