پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

مهدی واعظی با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار داشت: همان طور که انتظار می رفت پرسپولیس در این هفته ها شرایط و وضعیت خوبی از نظر فنی و روحی دارد. این اتفاق باعث شده در بازی های اخیر علاوه بر نتیجه گیری لازم، تیم از نظر فوتبالی هم نمایش خوبی داشته است و حالا همه چیز مهیاست تا پرسپولیس در لیگ به قهرمانی پنجم خود رسیده و اتفاق جذابی را برای هوادارانش رقم بزند.

او در آستانه دربی سرخابی ها با تاکید بر ویژه بودن این دیدار تصریح کرد: این بازی در طول تاریخ همیشه برای دو تیم مهم بود و در اکثر بازی های دربی شاهد بودیم دو تیم فارغ از نتایج قبلی و شرایط شان در جدول تمام تلاش خود را به کار می گیرند که بهترین نتیجه را در این بازی خاص کسب کرده و در برابر رقیب سنتی موفق باشند.

واعظی در خصوص دربی سرخابی ها در جام حذفی به خبرنگار برنا گفت:  هم پرسپولیس در این اواخر نتایج خوبی را کسب کرده و هم استقلال در بازی های اخیرش روند کاری خوبی را در پیش گرفته است. به همین دلیل من فکر می کنم در این دربی، دو نیمه متفاوت را شاهد باشیم. احتمالا در نیمه اول دو تیم با رعایت اصل احتیاط پای در زمین می گذارند و در نیمه دوم هم  احتمالا  توجه به نتیجه ای که در نیمه اول رقم خورده است،  ممکن است بازی یک طرفه شود. این دیدار، بازی لحظه ها و اشتباهات است و این موضوع می تواند در رقم خوردن نتیجه بازی موثر باشد.

گلر سابق پرسپولیس از دربی خاطره جالبی دارد و این گونه آن را مطرح کرد: در سال هایی که در پرسپولیس حضور داشتم در یک دربی حراست از دروازه پرسپولیس را برعهده داشتم. آن زمان احمدرضا عابدزاده مربی دروازه بان های پرسپولیس بود. در آن دیدار زمانی که من و وحید طالب لو برای گرم کردن به زمین آمدیم احمد آقا به سمت ما آمد و ما را به سوی جایگاه تماشاگران دو تیم بود. این اتفاق باعث شد هواداران حاضر در ورزشگاه هر دوی ما را تشویق کنند و فشار زیادی از روی دوش ما برداشته شد و هواداران هم باتشویق ما به هر دوی ما روحیه دادند و این کار جالب عابدزاده که ناشی از تجربه بالای او بود، برای من فراموش نشدنی بود. 

یحیی چه گناهی کرده که باید با این مشکلات مواجه شود/ آل‌کثیر به استقلال برسد فوق‌العاده می‌شود اما غیبت او نگران کننده نیست

او در ادامه توصیه ویژه ای به حامد لک دروازه بان پرسپولیس داشت و خاطرنشان کرد: لک دروازه بان خوب و باتجربه ای است که نشان داده است که هر گاه تمرکز بالایی داشته باشد می تواند بهترین عملکرد را داشته باشد. در این دیدار هم تمرکز اصلی ترین موضوع برای لک محسوب می شود و او می تواند در این بازی ستاره پرسپولیس باشد و با عملکرد خوب خود تاثیر زیادی در پیروزی پرسپولیس در دربی داشته باشد.

واعظی در خصوص بازگشت رادوشوویچ به جمع سرخ پوشان تاکید کرد: بازگشت او به پرسپولیس اتفاق خوبی بود. او دروازه بان خوبی است و می تواند به این تیم کمک کند.سوء تفاهمی که بین او و باشگاه پیش آمده بهتر است در فضای دوستانه و خانوادگی حل و فصل شود. این که شکایت و پرونده این جور مسائل به فیفا و مراجع قانونی کشیده شود، اتفاق خوبی برای فوتبال ما نیست و به اعتبار فوتبال ما خدشه وارد می کند. در هر صورت بازگشت او را به فال نیک می گیرم و امیدوارم سوء تفاهمات به زودی برطرف شود. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: