پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم برخلاف دیدارهای قبلی‌اش در دربی با ترس و استرس بازی کرد.
 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمود کلهر درباره شکست پرسپولیس مقابل استقلال در ضربات پنالتی دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: همه متفق‌القول بودیم که این مسابقه کیفیت لازم را نداشت. به جز دو 15 دقیقه وقت اضافی در سایر دقایق بار فنی خوبی ندیدیم و یکی از کسل‌کننده‌ترین دیدارهای دربی را شاهد بودیم.

وی افزود: این مسابقه فقط در ضربات پنالتی هیجان داشت. تعجب می‌کنم چرا دو تیم تا این اندازه با احتیاط بازی کردند. پرسپولیس در تمام مسابقاتش به ویژه در نیمه دوم برنامه‌های رو به جلوی زیادی دارد، اما در بازی با استقلال چنین چیزی ندیدیم. در چنین مسابقاتی هر مربی ریسک بیشتری کند برنده می‌شود، اما در کل 120 دقیقه فوتبال شادابی از استقلال و پرسپولیس ندیدیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم در دربی‌های آینده سرعت بالاتری ببینیم، زیرا نوجوانان و جوانان کشورمان می‌توانند از نکات مثبت از دیدار این دو تیم الگو بگیرند، اما در این دربی چنین اتفاقی نیفتاد. آن هم در شرایطی که دیدارهای قبلی دو تیم ما را به تماشای یک مسابقه زیبا امیدوار کرده بود. باز هم می‌گویم بازی خوبی نبود.

کلهر اضافه کرد: هر مربی‌ای در چنین مسابقاتی شجاعت بیشتری داشته باشد و ریسک بیشتری را بپذیرد برنده خواهد شد، وقتی هم کار به ضربات پنالتی کشیده می‌شود، چاشنی شانس دخیل است. مشخص بود هر دو تیم هم از رسیدن بازی به پنالتی راضی هستند.

وی درباره دلیل کیفیت پایین پرسپولیس نسبت به دیدارهای قبلی‌اش گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس مقابل استقلال خیلی با ترس و استرس بازی کرد و از این موضوع کاملا تعجب می‌کنم. تیم یحیی گل محمدی حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم فوق‌العاده هجومی و رو به جلو بازی کرد اما شاید به دلیل خستگی عملکردی متفاوت از گذشته داشت. خود بازیکنان هم به دلیل استرس داشتن یکی از عوامل پایین آمدن این مسابقه بودن و نتوانستند کیفیت فنی‌شان را ارائه بدهند.

بازیکن اسبق پرسپولیس ادامه داد: مشخص بود یحیی گل محمدی کل برنامه‌هایش را روی زمانی گذاشته  که قرار بود مهدی عبدی و عیسی آل کثیر به زمین بیایند و از آن زمان می‌‌خواست قدرت تهاجمی پرسپولیس را بیشتر کند اما در آن لحظات هم ارتباط بین خط هافبک و مهاجمان تیم به خوبی برقرار نشد. به جز ضربه سر آل کثیر که به تیر دروازه برخورد کرد و موقعیتی که عبدی از مقابل دروازه از دست داد، دیگر پرسپولیس در دربی فرصتی به دست نیاورد.

کلهر ادامه داد: یکی دیگر از دلایل پایین آمدن کیفیت مسابقه این بود که هر دو تیم می‌خواستند از اشتباهات حریف استفاده کنند که این اتفاق هم نیفتاد. شاید اگر دو تیم اشتباهاتی داشتند کیفیت فنی مسابقه بالاتر می‌رفت و بازی جذاب‌تری می‌دیدیم. در نهایت استقلال پس از یک بازی کسل کننده توانست با پنالتی این مسابقه را برنده شود و باید به این تیم تبریک گفت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: