پایگاه خبری خانه فوتبال:

منچستریونایتد در فصل ۲۱ – ۲۰۲۰ با ۷۴ امتیاز در رده دوم لیگ جزیره قرار گرفت. مدیران و کادرفنی شیاطین سرخ معتقدند خط دفاعی نقطه ضعف این تیم محسوب می‌شود و در نقل و انتقالات تابستانی با جذب نفرات جدید باید اصلاح شود. در همین رابطه روزنامه سان در خبری اعلام کرد منچستریونایتد در آستانه‌ نهایی کردن انتقال جان تریپیر و رافائل واران است.

واران ۲۷ ساله که قرارداد کنونی‌اش با رئال مادرید در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد، ارزشش در بازار نقل‌وانتقالات ۵۰ میلیون یورو تخمین زده شده است. او تاکنون در ۳۶۰ بازی برای کهکشانی‌ها به میدان رفته و ۱۷ گل نیز به ثمر رسانده است. این مدافع فرانسوی از سال ۲۰۱۱ در عضویت باشگاه رئال مادرید است و تاکنون به این تیم برای کسب ۱۸ جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده است.

جان تریپیر در پست مدافع راست به میدان می‌رود و سابقه بازی در منچسترسیتی، بارنزلی، برنلی و تاتنهام هاتسپر و اتلتیکو مادرید را دارد. این مدافع ۳۰ ساله فصل قبل به همراه اتلتیکو قهرمان لالیگا شد. قیمت وی ۲۰ میلیون یورو ارزیابی می‌شود. تریپر تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ با اتلتیکو مادرید قرار دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: