پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دربى را مسابقه اى کسل کننده توصیف کرد که از نظر فنى قابل ارزیابى نیست.
به گزارش پایگاه خبرى خانه فوتبال، بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت و بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با رادیو ورزش در ارزیابی شهرآورد 96 گفت:شهرآورد اخبر بازی کسل کننده ای بود و از نظر فنی خیلی نمی شود این دیدار را ارزیابی کرد. به اعتقاد من پرسپولیس می توانست بهتر بازی کند. یحیی تمرکزش را روی لیگ گذاشته بود و جام حذفی را از دست داد. در جریان بازی دیدید که یحیی می توانست بهتر از این تعویض کند. اما ما داخل تیم نبودیم و او شرایط را بهتر می دانست. ولی به نظرم چیزی از ارزش های پرسپولیس کم نشده است و امیدوارم بتواند در لیگ برتر قهرمانی را به دست آورد.
وی از دلایل بسته و کم رمق بازی کردن افزود: دو تیم می خواستند که گل نخورند. تفاوت جام حذفی با بقیه بازی ها در این است که بار روانی و استرس بازیکنان زیاد است. در آن بازی هم بازیکنان در پاس ها خیلی اشتباه داشتند و یکدیگر را حمایت نمی کردند. می خواستند که بازی به تساوی و ضربات پنالتی کشیده شود. یحیی به خاطر مصدومیت سید جلال حسینی می خواست به نفرات اصلی تیم استراحت بیشتری بدهد تا لیگ را از دست ندهد.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به سپردن پنالتی پنجم به عبدی اظهار کرد:ما در آن شرایط نبودیم که متوجه درست بودن یا نبودن آن تصمیم بشویم. یحیی گل محمدی بهترین پنالتی زن های خودش را تعویض کرد. وقتی به آن جا میرسی خیلی از بازیکنانی که حرف اول را در میدان می زنند در زدن پنالتی مکث می کنند یا می خواهند مسئولیتی را بر عهده نگیرند و احتمالا عبدی روحیه اش  نسبت به بقیه بهتر بوده است.

بهنام ابوالقاسم پور در پایان عنوان کرد: این شکست هم می تواند تاثیر منفی و هم مثبت در عملکرد پرسپولیس بگذارد ولی به نظرم این باخت تاثیر مثبت بیشترى دارد چرا که در لیگ  برتر انگیزه تیم برای کسب پنجمین جام بیشتر می شود در حالى که با کوچکترین لغزش سپاهان جای پرسپولیس را خواهد گرفت و شرایط سخت می شود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: