پایگاه خبری خانه فوتبال:

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ به درخواست سرمربی سپاهان از هواداران این تیم واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا سرمربی تیم سپاهان شب گذشته در نشست خبری قبل از بازی با ذوب آهن اعلام کرد«بازی مهمی  در پیش داریم و باید 30 دقیقه قبل از حضور در استادیوم از هتل راه بیفتیم؛دلم می‌خواهد هواداران رعایت کنند اگر اتفاقی بیفتد تقصیر هواداران است، بازی مهم است و باید با تمرکز بازی کنیم، امیدوارم هواداران واقعی سپاهان جلوی اتوبوس نیایند تا به موقع به ورزشگاه برسیم»
نویدکیا در شرایطی از هواداران تیمش چنین درخواستی کرده که تمام مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر قرار است به شکل همزمان از ساعت 21:15 امشب آغاز شود و سرمربی سپاهان نگران است تجمع آنها برابر هتل سبب دیر رسیدن تیم به ورزشگاه نقش جهان و تاخیر در شروع بازی شود.
خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص این اظهار نظر با سهیل مهدی تماس گرفت که وی در این باره اظهار داشت:این بازی بدون تماشاگر در اصفهان برگزار می شود و یگان ویژه و نیروی انتظامی این شهر هم در این مسائل مسئولیت دارد. اگر مورد خاصی هم باشد در جلسه هماهنگی با ناظر مسابقه در میان گذاشته می‌شود. هر موضوعی هم نیاز به هماهنگی توسط سازمان لیگ داشته باشد، هم در جلسه هماهنگی صورت جلسه می‌شود و هم باشگاه می‌تواند با ارسال نامه‌ای درخواست خود را مطرح کند.

وی افزود: با  توجه به برگزاری همزمان بازی‌ها، قطعا مدیریت باشگاه سپاهان به دلیل تجربه‌اش تمام تمهیدات را بررسی کرده و تصمیم گیری‌های لازم را انجام می‌دهد. اگر هم نیاز به کمک سازمان لیگ باشد این موضوع را به ما اطلاع می‌دهند. طبق قانون تمام دیدارهای هفته بیست و نهم همزمان برگزار می‌شود و  از باشگاه سپاهان هم انتظاری جز این نیست که شرایط لازم برای برگزاری دیدارش در ساعت 21:15 را فراهم کند. اگر هم هر تیمی در زمان مقرر در ورزشگاه حضور نداشته باشد مانند کاری که یک تیم در لیگ دسته سوم انجام داد، پرونده به ارکان قضایی فدراسیون می‌رود تا در آنجا تصمیم‌گیری شود زیرا ما تصمیم گیرنده نیستیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: طبق زمان‌بندی قانونی‌مان در اختیار تمام تیم‌ها هستیم. شأن باشگاه سپاهان هم به این شکل نیست که نتواند چنین موضوعی را مدیریت کند. به نظر من نویدکیا با این صحبت‌ها می‌خواست بیشتر از حمایت و همراهی هواداران تیمش تشکر کند.

مهدی درباره اینکه آیا تضمین لازم برای برگزاری همزمان تمام مسابقات وجود دارد، گفت: تضمین ما برای برگزاری بازی در زمین است. عوامل یگان ویژه، نیروی انتظامی و مدیریت باشگاه سپاهان این موضوع(تجمع هواداران مقابل هتل) را مدیریت می‌کنند. در کل بحث خاصی نیست. از طرفی ما اصلا اجازه نداریم بازی‌ها را متوقف کنیم و نباید تیم‌ها نگرانی داشته باشند. طبق موازین قانونی مسابقات راس زمان مقرر برگزار می‌شود و فقط مسائل فورس ماژور، بحث همزمانی مسابقات را تحت تاثیر قرار می دهد. درباره این موضوع نگرانی نداریم. دلایل ما هم برای متوقف کردن یک مسابقه طبقه‌بندی شده است و متناسب با شرایط تصمیم گیری خواهیم کرد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: