پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

جواد نکونام پس از برتری ۲ بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان از سری رقابت های هفته ۲۹ بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، اظهار کرد: به مردم خوزستان بابت دیدن دربی زیبای دو تیم تبریک می گویم و مسابقه تاکتیکی را شاهد بودیم و هر دو تیم یکدیگر را آنالیز کرده بودند و شناخت کافی از یکدیگر داشتند و بازی سختی را در نیمه اول شاهد بودیم و در عین حال گرمای هوا روی کیفیت دو تیم تاثیر گذاشته بود.

وی ادامه داد: تیم ما برای پیروزی و قرار گرفتن در نیمه بالای جدول می جنگید و تیم صنعت نفت آبادان نیز برای حیثیت و آبروی آبادان به میدان آمده بود.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه نیمه اول چندان خوب نبودیم و صنعت نفت تمامی فضاهای بازی را بسته بود، گفت: در نیمه دوم سرعت بازی خود را بالا بردیم و موقعیت خلق کردیم و به گل رسیدیم.

نکونام افزود: دو تیم بازی درگیرانه ای داشتند اما با توجه به بسته بازی کردن صنعت نفت به خواسته خود رسیدیم و توانستیم به برتری برسیم.

وی با بیان اینکه تیم پر تلاشی داریم و در این گرما تمرین کردن بسیار سخت است، اظهار کرد: در پایان هر آنچه رخ دهد خدا را شاکر خواهیم بود.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در مورد علت تنش بین وی و پورموسوی سرمربی تیم صنعت نفت آبادان، عنوان کرد: متوجه نشدم چه اتفاقی رخ داد در یک صحنه و در یک اعتراضی وارد شدم و بعد هم کارت زرد گرفتم و به کمک داور گفتم که اشتباه متوجه شده اید و شنیده اید و من نیز اشتباهی کارت زرد گرفتم.

نکونام در پاسخ به اینکه آیا از واژه جادوگر در کنار زمین استفاده کرده؟ تصریح کرد: تا کنون از این کارها نکرده ام.

منبع: خبر ورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: