پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

جزئیات برگزاری جشن قهرمانی برای دو تیم در 2 ورزشگاه آزادی و شهدای شهر قدس مشخص شد.
حجت الله بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در باره برنامه‌های سازمان لیگ برای برگزاری جشن قهرمانی بیستمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن عید غدیر در این هفته از رقابت‌ها قرار است در تمام شهرها برنامه‌های ویژه‌ای برگزار شود. درباره جشن قهرمانی هم باید بگویم  به این دلیل که قهرمان در بازی دیدارهای استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی یا پیکان و پرسپولیس در استادیوم شهدای شهرقدس مشخص می‌شود، برای هر دو ورزشگاه استیج قهرمانی، مدال، سکو، کاپ، تجهیزات نورافشانی و سایر موارد ارسال می‌شود.

​وی افزود: از وزیر ورزش و جوانان، رئیس فدراسیون فوتبال و برخی مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ دعوت کردیم تا در این جشن‌ حضور یابند. البته با توجه به نتایج رقم‌خورده برخی مدعوین امکان دارد در ورزشگاهی حاضر شوند که شانس قهرمانی یک تیم در آن بیشتر است و برخی هم در ورزشگاه دیگر حضور یابند.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ در مورد تمهیدات صورت گرفته برای جلوگیری از قطعی برق ورزشگاه شهدای شهر قدس و آزادی در زمان برگزاری جشن قهرمانی، عنوان کرد: با اداره برق شهرستان شهر قدس و همچنین تهران مکاتبات لازم انجام گرفته تا در هر دو ورزشگاه مشکل قطعی برق نداشته باشیم.

بهمنی درباره دلیل اهداء نشدن کفش طلای برترین گلزن فصل قبل لیگ برتر به شیخ دیاباته تا امروز گفت: در این یکی دو سال به جز فیفا که مراسم خود را به شکل آنلاین برگزار کرد، هیچ جای دنیا حتی در لیگ‌های معتبر اروپا به دلیل کرونا این مراسم را برگزار نکردند. به همین دلیل ما هم تاکنون نتوانستیم جوایز برترین‌ها را به آنها تقدیم کنیم.

وی ادامه داد: در صورتی که امسال شرایط برگزاری مراسم برترین‌های لیگ بیستم فراهم باشد، ممکن است پیشنهاد بدهیم مراسم مربوط برترین‌های سال گذشته هم انجام شود اما به خاطر شرایط کرونایی کشورمان تاکنون امکان این موضوع هم میسر نشده است.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ درخصوص اینکه با توجه به احتمال جدایی شیخ دیاباته از استقلال در پایان فصل، آیا جایزه کفش طلایی برترین گلزن نوزدهمین دوره لیگ برتر به این بازیکن اهداء خواهد شد، گفت: در آن صورت هم اگر مراسم را برگزار کنیم، جایزه دیاباته را به طریقی به وی تحویل می‌دهیم.

 


 

 
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: