پایگاه خبری خانه فوتبال:

رسانه های ایتالیایی خبر دادند که در هیئت مدیره اینترمیلان اختلافی شدید بر سر فروش لوکاکو به چلسی ایجاد شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، از چند روز گذشته باشگاه چلسی مصمم شده تا «روملو لوکاکو» را با قیمتی بسیار بالا خریداری کند. این بازیکن که فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان سال اروپا شناخته شد، حالا در آستانه بازگشت به لندن قرار گرفته است. 
ماجرا از این قرار است که آبراموویچ می‌خواهد برای فصل آینده یک مهاجم طراز اول را به استمفورد آورد. او در ابتدا برای خرید هالند تلاش کرد ولی وقتی دید باشگاه دورتموند راضی به فروش ستاره نروژی خود نیست برای انتقال لوکاکو مصمم شد.
پیشنهاد 110 و 120 میلیون پوندی مالک روس چلسی مورد پذیرش سران اینترمیلان قرار نگرفت ولی به نظر می رسد پیشنهاد 130 میلیون پوندی، آتشی در میان هیئت مدیره نراتزوری انداخته است.
به نقل از فوتبال ایتالیا، ژانگ در تلاش است تا ماروتا و اینزاگی را برای فروش این ستاره آماده کند. این مالک چینی که پیش از این با فروش حکیمی و رفتن کونته موافقت کرده بود، حالا با 130 میلیون پوند می‌خواهد بهترین بازیکنش را نیز به تیمی دیگر واگذار کند.

لوکاکو ارزشمندترین بازیکن سری آ در فصل گذشته شد

اینزاگی که از ابتدا با فروش لوکاکو مخالفت کرد، اکنون نیز مخالف فروش این بازیکن است ولی انتظار می‌رود نظر مالک چینی به عقیده مربی ایتالیایی بچربد و ستاره بلژیکی راهی لندن شود. 

در حالی که منچسترسیتی با خرید 100 میلیون پوندی گریلیش در حال شکستن رکورد گران ترین انتقال تاریخ جزیره است ولی اگر لوکاکو به چلسی بیاید، این رکورد در دستان «راکی» و مالک ثروتمند روسی قرار خواهد گرفت. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: