پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

یحیی به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است اولویت مدیران حفظ بازیکنان تیم باشد. این نشان می‌دهد او، قصد ندارد بازیکن دیگری را از دست بدهد بنابراین لیستی به نام لیست خروجی نخواهد داشت.

در واقع با توجه به اینکه بعد از جدایی کنعانی، لیست بزرگسال پرسپولیس دو جای خالی دارد، اگر بازیکن دیگری جدا نشود پر کردن همین دو جای خالی می‌تواند یحیی و تیمش را با کمترین تغییرات به فصل بعد برساند.

فقط دو مدافع میانی و یک مهاجم می‌خرند؟

اگر تصور کنیم احمد نوراللهی هم مثل چهار بازیکنی دیگری که قراردادشان تمام شده در پرسپولیس ماندنی شود و قراردادش را تمدید کند، نقاطی که تیم نیاز به جذب بازیکن جدید خواهد داشت فقط دفاع میانی است اما اگر باشگاه نتواند مغانلو را هم حفظ کند آن وقت باید به فکر جذب یک مهاجم نوک ششدانگ هم بود چرا که لیگ قهرمانان در مراحل حذفی و یک فصل دشوارتر دیگر پیش روی سرخ‌هاست.

حمله دلال‌ها و جواب شکوری

در شرایطی که وارد فصل نقل و انتقالات شده‌ایم، هم در فضای مجازی هم در فضای پیرامون باشگاه نام‌هایی برای حضور در پرسپولیس مطرح شده‌اند که برخی‌شان ظاهراً واقعی‌اند اما برخی دیگر یا دلال قدرتمندی دارند یا در فضای مجازی زیاد از حد درباره آنها صحبت می‌شود که البته این اتفاق عجیب و غریبی نیست و هر ساله دور و بر پرسپولیس رخ می‌دهد.

در چنین شرایطی توئیت دیروز ابراهیم شکوری معاون باشگاه نشان می‌دهد که دور و بر پرسپولیس شلوغ شده و دلال‌ها می‌خواهند بازیکن مدنظر خودشان را به پرسپولیس قالب کنند.

شکوری اما از این وضعیت شاکی است و هشدار داده که مدیریت فعلی باشگاه اسیر این فضا نمی‌شود: «کسانی که شروع به شایعه پراکنی کردند تا مدیرعامل را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند، همان‌هایی هستند که نیم‌فصل دست‌شان از دلالی نقل و انتقالات قطع شد و امروز نگران دلالی پایان فصل‌شان هستند. اما تا روزی که ما باشیم، اجازه دلالی و ضربه زدن به باشگاه را نخواهیم داد.»

لیست جدید یحیی مخفی است

عصر چهارشنبه اعلام شد که یحیی گل محمدی لیست بازیکنان مدنظر خود را به باشگاه اعلام کرده اما طی دو، سه روز گذشته هیچ اطلاعاتی از باشگاه درز نکرده و گمانه‌زنی فضای مجازی نیز شامل همان نام‌هایی است که چند روز قبل درباره‌شان نوشته بودیم. 

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس و اعضای کادرفنی سعی دارند در این خصوص کاملاً چراغ خاموش جلو بروند و اسامی بازیکنان مدنظرشان را به هیچ وجه مطرح نکنند تا دلال‌ها دور و بر آنها را نگیرند و قیمت‌شان را بیهوده بالا نکشند.

منبع: ایران ورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: