پایگاه خبری خانه فوتبال:

پنج شنبه شب و در حالیکه هواداران بارساونا منتظر شنیدن خبر رسمی تمدید قرارداد این باشگاه با لیونل مسی بودند به یکباره شایعاتی مبنی بر جدایی او از بلوگرانا منتشر شد و دیروز خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی طولانی خود این خبر را به صورت رسمی تایید کرد. این در حالیست که در هفته های اخیر مدیران باشگاه بارسلونا بارها با اطمینان از ماندن این ستاره 34 ساله صحبت کرده بودند، اما قوانین سخت گیرانه لالیگا مانع ثبت این توافق و در نهایت منجر به جدایی لیونل مسی شد.

اما حالا به نظر می رسد کاپیتان سابق بلوگرانا خیلی زود به پاری سن ژرمن به توافق رسیده و برای فصل جدید لباس این باشگاه را به تن خواهد کرد. طبق ادعای نشریه فرانسوی اکیپ طرفین برای بستن قراردادی دو ساله به اضافه یک سال اختیاری با هم توافق کرده اند و لیونل مسی در پاریس سالانه بین 35 تا 40 میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد که حتی از حقوق 45 میلیونی آنتوان گریزمان در بارسلونا نیز پایین تر است. البته لیونل مسی که از شنیدن خبر جدایی از بارسلونا شوکه شده، قصد دارد چند روزی برای بستن قرارداد جدید به خود استراحت دهد.

به زودی او یک کنفرانس مطبوعاتی به احترام هواداران بارسلونا برگزار کرده و بعد از خداحافظی با آنها، رسما قرارداد جدید خود با پاری سن ژرمن را امضا خواهد کرد. فصل جدید لیگ یک فرانسه از دیشب آغاز شده و بدین ترتیب قاعدتا لیونل مسی چند بازی اول پاری سن ژرمن در لیگ را از دست داد خواهد داد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: