پایگاه خبری خانه فوتبال:

ارزش سهام عدالت امروز وارد کانال جدید شد. ارزش سهام عدالت پس از آزاد سازی از اهمیت بالایی برخوردار شد. ارزش سهام عدالت هر روز در پایان معاملات بورس ارزیابی و اعلام می شود. ارزش سهام عدالت ارتباط مستقیمی با وضعیت بورس امروز دارد. ارزش سهام عدالت امروز را در ادامه می خوانیم.

ارزش سهام عدالت

 

ارزش سهام عدالت امروز

امروز (10 مهر 1400)، ارزش سهام عدالت 490 هزارتومانی دارندگان این سهام به 9 میلیون و هشتصد و هفتاد و نه هزار تومان رسید.

سهام عدالت درحالی به رقم فوق رسیده که تاکنون افزایش سهام شرکت های فولاد خوزستان، پالایشی تهران و اصفهان ازسوی سازمان بورس و اوراق بهادار اعمال نشده است چراکه در صورت اعمال این افزایش سهام، ارزش سهام عدالت  حدود 12 میلیون تومان خواهد شد.

شاخص کل بازار بورس نیز با 36 هزار واحد افزایش در ارتفاع 1.473.480 و شاخص هموزن در ارتفاع424.825 واحدی قرار گرفته است.
ارزش معاملات امروز بازار بورس 7.3 هزار میلیارد تومان بود که درنهایت ارزش کل بازار بورس را در رقم 5900هزار میلیارد تومان قرار داد. 
بیشترین تاثیرگذاری بر شاخص بورس از سوی نمادهای فارس، فولاد، کچاد، کگل، پارسان و پارس صورت گرفتن و در بازار فرابورس نیز  آریا، زاگرس، خرمز ، بپاس . و ذوب تاثیرگذارترین نمادها بودند.
اغلب نمادهای موجود در پرتفوی سهام عدالت در معاملات امروز با سقف افزایش قیمت مواجه شدند.

ارزش سهام عدالت 532 هزار تومانی 10 مهر 1400

 پس از پایان معاملات امروز بازار بورس ایران (10 مهر 1400) ارزش سهام عدالت 532 هزارتومانی دارندگان این سهام به 12 میلیون و نهصد و بیست هزار تومان رسید که با احتساب افزایش سرمایه ها، این رقم به حدود 13.6 میلیون تومان می رسد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: