پایگاه خبری خانه فوتبال:

شرور مسلح نزاع دسته جمعی در محله "نظام آباد" دستگیر شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری شرور مسلح نزاع دسته جمعی در محله" نظام آباد" به همراه ۴ متهم دیگر خبر داد و گفت: شرور مسلح در مخفیگاهش واقع در شهرستان "پردیس" دستگیر شد.
سرهنگ "پیام کاویانی " اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی منجر به جرح و نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق شرقی پایتخت، بلافاصله ماموران پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ برای بررسی موضوع به محل وقوع جرم اعزام شدند.

دستبند پلیس بر دستان شرور نظام آباد

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل مشاهده شد که تعدادی از اوباش جنوب تهران به علت اختلافات قبلی با هم درگیر و در نتیجه به علت تیراندازی با سلاح شکاری از سوی یکی از طرفین دعوی چند تن مصدوم و زخمی شده اند.

سرهنگ کاویانی با بیان اینکه در این درگیری ۴نفر از طرفین دعوی مجروح و برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شده اند، تصریح کرد: از محل اختفای متهمان دستگیر شده تعدادی سلاح سرد شامل شمشیر و قمه کشف شد.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: با حضور به موقع پلیس عامل اصلی تیراندازی در مخفیگاهش در حوالی شهرستان پردیس شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه سوم این پلیس انتقال داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران در پایان با اشاره به اینکه دستگیری این نوع افراد رضایتمندی مردم را در پی دارد، از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: رکنا

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: