پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان پس از قهرمانی این تیم در جام حذفی بازیکنان تیمش را در آغوش گرفت.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس دیدار دو تیم فولاد خوزستان و استقلال پس از تساوی در 120 دقیقه به ضربات پنالتی کشیده شد که در نهایت شاگردان جواد نکونام موفق شدند در مارتن پنالتی‌ها استقلال را شکست بدهند و به قهرمانی جام حذفی برسند.

* بازیکنان تیم فولاد پیش از آغاز ضربات پنالتی حلقه اتحاد زدند.

* پیش از پنالتی اول که توسط غفوری تبدیل به گل شد داور با تأخیر دستور به آغاز کار داد. در این لحظه جلال مرادی ناظر مسابقه وارد زمین شد و پس از گفت‌وگویی کوتاه با داور به خارج از زمین رفت و سپس ضربات پنالتی آغاز شد.

* پس از پیروزی فولاد در ضربات پنالتی کلیه اعضای فولاد خوزستان وارد زمین شدند و به شادی پرداختند. در این لحظه بازیکنان استقلال ناراحت در زمین باقی ماندند.

* شیمبا مهاجم برزیلی فولاد پس از شکست استقلال در ضربات پنالتی محمد نادری را در آغوش گرفت و به او دلداری داد. همچنین فرشید اسماعیلی و داریوش شجاعیان که ضربه پنالتی‌های خودشان  را از دست دادند درون زمین گریه می‌کردند.

* سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با چشمانی اشکبار بازیکنان این تیم را در آغوش گرفت. وی با در دست داشتن پرچم تیم فولاد درون زمین به شادی پرداخت.

* احسان مرادیان دروازه‌بان شماره یک فولاد که در لحظاتی پایانی وقت‌های اضافه جای خودش را به فروزان داده بود پس از قهرمانی شاگردان نکونام رشید مظاهری را در آغوش گرفت و به او دلداری داد.

* بابک مرادی بازیکن تیم استقلال با ناراحتی روی زمین نشست و به تیرک دروازه تکیه داد. مرادیان دروازه‌بان فولاد به سمت مرادی رفت و با در آغوش گرفتن او سعی کرد بازیکن استقلال را به خارج از زمین ببرد.

* اعضای تیم فولاد به بازیکنان استقلال که درون زمین ناراحت بودند دلداری دادند.

* یکی از لیدرهای تیم فولاد درون زمین مشغول خواندن نماز شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: