پایگاه خبری خانه فوتبال:

 

 

 

این مهاجم جوان در هفته های پایانی لیگ بیستم به اوج برگشت و توانست با گل های حساس خودش کمک شایانی به قهرمانی پرسپولیس کند.

مهدی عبدی در این فصل مجموعا ۱۱ بار برای پرسپولیس گلزنی کرد. او ۹ بار در لیگ برتر گل زد و دو گل را نیز در جام حذفی برای سرخ پوشان به ثمر رساند تا در مجموع دو فصل حضورش در پرسپولیس ۱۸ گل با پیراهن سرخ زده باشد. او در لیگ نوزدهم ۷ گل به ثمر رساند؛ ۴ گل در رقابت های لیگ برتر و ۳ گل در لیگ قهرمانان آسیا که آمار خوبی برای یک مهاجم ۲۰ ساله (در آن مقطع) محسوب می شد.

پدیده لیگ نوزدهم پرسپولیس با اعتماد کالدرون روبرو شد و با گل های حساسش نشان داد می تواند به مهاجمی بزرگ تبدیل شود. عبدی به عنوان آقای گل امیدها از تیم امید پرسپولیس به تیم اصلی رسید و با شجاعت کالدرون در بازی بزرگ سرخ پوشان مقابل استقلال به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت تا در اولین لمس توپ مقابل استقلال گل سه امتیازی بزند.

عبدی در این فصل البته در مقطعی از لیگ بیستم نتوانست برای سرخ پوشان گلزنی کند و از نظر روحی دچار افت شدیدی شد اما در نهایت مهاجم ۲۱ ساله و اهل قراخیل قائمشهر توانست با تمرکز مناسب بار دیگر به عنوان یک گلزن برجسته خودش را به پرسپولیس تحمیل کند.

او در ۱۲ بازی این فصل لیگ برتر در ترکیب اصلی قرار گرفت که تنها در بازی رفت مقابل ماشین سازی تا پایان بازی در زمین ماند و تعویض نشد. او در ۱۱ بازی دیگر در نهایت تعویض شد. جالب این که در این ۱۲ بازی او تنها دو بار در نیم فصل دوم و در هفته های ۲۸ و ۳۰ در ترکیب اصلی قرار گرفت و ۱۰ بازی دیگری که در ترکیب اصلی بود مربوط به نیم فصل اول لیگ بوده است.

با این وجود عملکرد فوق العاده ای به ویژه برابر تیم های تبریزی ماشین سازی و تراکتور نشان داده و برابر هر دو تیم دبل کرد.

حالا شنیده می شود این عملکرد خوب مهدی عبدی مورد توجه دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان (دستیار اسکوچیچ) قرار گرفته و احتمالا در مرحله اول (پیش از حضور لژیونرها در اردوی تیم ملی) به تیم ملی دعوت خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: