پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال ، یحیی گل محمدی علاوه بر جذب علیرضا ابراهیمی به دنبال خرید یک مدافع میانی دیگر نیز خواهد بود تا پس از جدایی کنعانی‎زادگان همچنین با توجه به شرایط سنی سید جلال حسینی ، در کنار فرجی حداقل دو مدافع میانی دیگر نیز در اختیار داشته باشد.
بر این اساس علی نعمتی که در پدیده شاگرد گل محمدی بوده دومین گزینه سرخ‌پوشان است. اولویت پرسپولیس در خط میانی حفظ ثبات خواهد بود. کمربند مرکز با حضور کمال کامیابی‌نیا، سرلک و نوراللهی عملکرد موفقی در این سال‌ها داشته و گل‎محمدی به دنبال گزینه دیگری در این پست نیست اما این باشگاه برای حفظ هافبک‌های موفق و با کیفیت خودش خصوصا احمد نوراللهی که بهترین خودش را سپری کرد کار آسانی نخواهد داشت. در جمع وینگرها هم ممکن است در صورت جذب جایگزین مناسب ، امید عالیشاه از این تیم جدا شود در حالی که پهلوان ، ترابی و نعمتی همچنین وحید امیری خیال گل‎محمدی را در این پست نیز راحت می‎کنند.

در دفاع کناری نام فرشاد محمدی مهر به عنوان گزینه دفاع راست مطرح است جایی که شیری عملکردی در حد انتظار نداشته و در سمت چپ نیز نام ابوالفضل جلالی بازیکن فصل گذشته سایپا شنیده می‎شود که سهمیه زیر 23 سال است هرچند پرسپولیس با حضور آقایی و وحید امیری در دفاع چپ از این ناحیه احساس نگرانی نمی‎کند. 

اصلی‎ترین چالش پیش روی گل محمدی جدایی شهریار مغانلو است که ممکن است مجبور به ترک پرسپولیس شود. در صورت جدایی این بازیکن یحیی همچنان عبدی آماده و آل کثیر گل‎زن را در اختیار دارد اما نام سجاد شهباززاده مهاجم موفق سپاهان هم مطرح است که در این فصل به عنوان آقای گلی لیگ رسید و در صورت انتقال مغانلو به اصفهان ترجیح می‎دهد از جمع یاران نویدکیا جدا شود.

در نهایت به نظر می‎رسد ماموریت اصلی پرسپولیس در نقل و انتقالات حفظ ثبات و ترکیب اصلی تیم و تنها پر کردن جای خالی بازیکنانی خواهد بود که از این تیم جدا خواهند شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: