پایگاه خبری خانه فوتبال:

روزنامه اکیپ با اعلام توافق نهایی لیونل مسی با پاری سن ژرمن تاکید کرد که قرارداد لیونل مسی۳ ساله خواهد بود. پیوستن لیونل مسی به پاری سن ژرمن قطعی شد.روزنامه اکیپ اعلام کرد که لیونل مسی با قراردادی سه ساله راهی پاری سن ژرمن شد و لیونل مسی ۴۰ میلیون یورو حقوق دریافت خواهد کرد.

لیونل مسی مهاجم ۳۴ ساله آرژانتینی با قراردادی دو ساله به ارزش ۳۵ میلیون دلار برای هر سال، به باشگاه پاریسن ژرمن پیوست. این مهاجم کهنه کار و اسطوره ای باشگاه بارسلونا که از پنج سالگی تا دو روز پیش در این تیم مشهور حضور داشت، اکنون با یک قرارداد سوپرنجومی به این باشگاه ثروتمند فرانسوی پیوست. البته شایان ذکر است که مالکیت این باشگاه با ناصرالخلیفی، شاهزاده مولتی میلیاردر قطری است.

قرارداد لیونل مسی معادل یارانه چند ایرانی است؟

لیونل مسی

این رقم عجیب و ترسناک معادل یارانه ۲۲ میلیون و ۵۵۵ هزار ایرانی است که تنها مبلغ بدون پاداش قرارداد این فوق ستاره آرژانتینی را در بر می گیرد. مسی طی قرارداد پیشین خود با بارسلونا از ۲۰۱۷ تا پایان ۲۰۲۱ نیز ۵۵۵ میلیون یورو درآمد داشت که معادل ۳۵۷ میلیون و ۶۶۶ هزار نفر یا پرداخت پنج مرتبه یارانه به ۸۰ میلیون نفر ایرانی است. درآمد سالانه این بازیکن در بارسلونا معادل ۱۳۹ میلیون یورو بود که معادل دستمزد ۳۸۱ هزار یورویی برای هر روز است. بر همین اساس می شود درآمد ساعتی او ۱۵ هزار ۸۷۵ یورو و برای هر ساعت ۲۶۵ یورو و هر ثانیه ۴ یورو است. این در حالی است که ارزش یارانه هر ایرانی حدود یک و نیم یورو در ماه است و در هر ثانیه معادل یارانه ماهانه یک خانوار متوسط ایرانی است.

مسی۲

شایان ذکر است که درآمدهای این ابرستاره بیش از مبلغ قرارداد پرداختی باشگاه اوست. به طور مثال کمپانی آدیداس با این فوق ستاره قراردادی مادم العمر امضا کرده که تا زمانی که مسی در قید حیات باشد از منافع این قرارداد منتفع خواهد شد. کمپانی های بزرگی همچون سامسونگ، ترکیش ایرلاینز، پپسی، هد اند شولدرز (Head & Sholders) و شرکت اسکالپ-دی (تولیدکننده محصولات بهداشتی) از دیگر شرکت‌ هایی هستند که لیونل مسی با آنها قراردادهای مستمر تبلیغاتی دارد. همچنین چند کمپانی تولید ساعت، ماگ و تی شرت، کفش و کیف، ادکلن و پرفیوم، عینک، هدفون، خودرو و مواد غذایی و نوشیدنی انرژی زا با این سوپر استار حوزه فوتبال قرارداد دارند.

اشک های غم انگیر لیونل مسی در روز وداع با بارسلونا

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: