پایگاه خبری خانه فوتبال:

«پژمان نوری» با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود رد فضای مجازی ضمن قدردانی از همه کسانی که طی دو سال گذشته در کنار وی و تیم ملوان بندر انزلی بوده‌اند از مدیر عاملی این کناره گیری و از همه هواداران خداحافظی کرد.

در متن این پیام آمده است:

۲ فصل سخت رو کنار هم گذروندیم. قبل از هر چیز می‌خوام برگردم به حدود دو سال پیش که باشگاه ملوان رو در شرایطی اسفناک تحویل گرفتیم.

باشگاه ملوان در اون شرایط سرنوشت غم انگیزی در انتظارش بود و ورود ما به باشگاه ملوان یک تکلیف بود که خدا رو شکر شرمنده مردم نشدیم و با گذشتن از اون بحران سخت حالا با پرداخت بدهی‌های دلاری و بخش زیادی از بدهی‌های ریالی کشتی طوفان زده ملوان رو به ساحل آرامش رسوندیم و به زودی گزارش عملکردمون رو خدمت هواداران محترم ارائه می‌کنیم.

جا داره تشکر کنم از دوستانی که در این مدت به صورت رفاقتی کنار من بودن و در این مسیر به من کمک کردن، مخصوصاً مهندس اشکان پوررشید که در این فصل هزینه‌های باشگاه رو تقبل کرد.

اما اگه بخواهیم روراست باشیم در فوتبال حرفه‌ای نمیشه به شکل رفاقتی باشگاهداری کرد و فکر کنم بعد از گذر از این بحران‌ها وقتش رسیده که باشگاه ملوان در اختیار یک مجموعه قوی و با ثبات قرار داده بشه و خوشبختانه با حضور دکتر دنیامالی به عنوان یک مدیر ورزشی در سطح جهانی که رئیس مجمع باشگاه ملوان هستند و همچنین با حضور مسئولین نیروی دریایی که لطفشون همیشه شامل حال ملوان بوده، بنده امانتی که به دوش دارم رو تحویل مجمع می‌دهم و بابت اعتمادی که در این مدت به من داشتند و مدیریت باشگاه رو با اختیار تام به من سپردن ازشون سپاسگزارم.

در پایان از شما هواداران عزیزمون تشکر می‌کنم که همیشه با صبوری کنار ما بودین و امیدوارم با بازگشت دائمی به سطح اول فوتبال ایران، دل همه تون شاد بشه.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: