پایگاه خبری خانه فوتبال:

گویا با تغییر نام جعلی لیگ امارات و رفع ممنوعیت حضور برای ایرانی ها ، این لیگ دردسر جدید برای هواداران پرسپولیس و استقلال شده است.

البته این بار قرارداد مهدی ترابی مانع شوک دوم به پرسپولیسی‌ها می شود ، مگر اینکه خود باشگاه خیال فروش او را داشته باشد.

شوک اول را احمد نوراللهی بهترین گلزن فصل گذشته پرسپولیس به هواداران، مدیران و مربیان این تیم وارد کرد. هفته گذشته احمد نوراللهی که قرار بود برای ملاقات با جعفر سمیعی به دفتر باشگاه برود ابتدا متن خداحافظی اش از هواداران پرسپولیس را منتشر کرد و ساعاتی بعد قراردادش با باشگاه شباب الاهلی امارات را به امضاء رساند.

این بازیکن پس از چند سال حضور در پرسپولیس و نمایش درخشانی که در خط میانی این تیم ارائه کرده بود، با اتمام قراردادش در پایان لیگ بیستم و بحث زیادی که درباره تمدید قراردادش وجود داشت، در ن‌هایت تصمیم به جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت گرفت تا برای نخستین بار در دوران بازی خود لژیونر شود.

بدون شک نوراللهی یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس برای کسب قهرمانی‌های پیاپی در لیگ برتر بود و با نمایش خوب خود در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان آسیا به ترکیب تیم ملی هم رسید، اما برای تثبیت جایگاهش اکنون تصمیم گرفت فوتبال خود را در خارج از ایران و لیگ برتر امارات ادامه بدهد و این اولین شوک در نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه پرسپولیس بود.

در همین ارتباط شنیدیم اماراتی‌ها پیشنهاد بسیار خوبی هم به مهدی ترابی دیگر ستاره پرسپولیس و دوست صمیمی احمد نوراللهی ارائه کردند.

در روزهایی که خبرهای مختلفی در مورد توافق احمد نوراللهی با باشگاه پرسپولیس و توافق طرفین در مورد مبلغ قرارداد شنیده می‌شد ناگ‌هان مهدی ترابی در فضای مجازی پیغام عجیبی را برای هم اتاقی و دوست صمیمی اش منتشر کرد. مهدی ترابی ستاره سرخ‌ها در پیغامی عجیب برای احمد نوراللهی نوشت: انشالله که هرچی خیره برات اتفاق بیفته!

به نظر می‌رسید ترابی در جریان جدایی احمد نوراللهی و مذاکرات او با اماراتی‌ها بوده باشد و برهمین اساس این استوری عجیب و معنادار را منتشر کرد. به هر روی پرسپولیسی‌ها شانس آوردند یا اینکه در نقل و انتقالات زمستانی درایت به خرج دادند که با مهدی ترابی تا پایان لیگ بیست و یکم قرارداد بستند.

چه بسا اگر مهدی ترابی امروز بازیکن آزاد بود او هم به همراه احمد نوراللهی راهی لیگ امارات می‌شد. اتفاقی که می‌توانست حسابی قهرمان ۵ دوره گذشته لیگ برتر را به هم ریخته و خشم هواداران را برانگیزد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: