پایگاه خبری خانه فوتبال:

اوله‌گونار سولسشر تایید کرد که 2 خرید تازه منچستریونایتد امکان دارد در ترکیب اصلی حضور پیدا کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس، امشب از ساعت 20 در هفته سوم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد در ورزشگاه «مولینکس» میهمان ولورهمپتون خواهد بود.
اوله‌گونار سولسشر تایید کرد که امکان دارد در ترکیب اصلی امروز منچستریونایتد تغییراتی صورت گیرد و ستاره‌های تازه‌وارد در 11 نفر اصلی حاضر شوند.
منچستریونایتد در تابستان کنونی خریدهای فوق‌العاده‌ای داشت که مهمترین آنها کریستیانو رونالدو بود. البته شرایط حضور کریس هنوز مهیا نیست و به نظر می‌رسد او در بازی‌های پسافیفادی یعنی در تاریخ 20 شهریور مقابل نیوکاسل اولین بازی خود را انجام دهد.
شیاطین سرخ در تابستان کنونی، «جیدون سانچو» را با 73 میلیون پوند و «رافائل واران» را با 40 میلیون پوند نیز خریداری کردند که امکان دارد آنها امشب در ترکیب اصلی قرار گیرند.  

تازه واردهای شیاطین سرخ امشب در ترکیب یونایتد
سولسشر البته در خصوص مصدومیت «اسکات مک‌تامینی» نیز خبرهای خوبی داد و مدعی شد که او به همراه «مارکوس رشفورد» و «الکس تِیِس» در لیست قرار خواهند گرفت. او نیز مدعی شد که حالِ «دین هندرسون» نیز خوب است و می‌تواند با پشت سر گذاشتن دوران کرونایی خود، به ترکیب منچستریونایتد بازگردد. البته همچنان گزینه اول سولسشر استفاده از «دیوید دخه‌آ» است که روزهای خوبی دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: