پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: هواداران هم به من حق بدهند چون آن شخص من را اذیت کرد!
به گزارش خبرگزاری فارس، رسول خطیبی، در نیم فصل لیگ بیستم تیم آلومینیوم اراک را رها کرد و برای هدایت تراکتورراهی تبریز شد. با این حال هیات مدیره باشگاه اراکی خطیبی را پس از منصوریان دوباره به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کردند.
رسول خطیبی سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک ضمن ابراز خرسندی از حضور مجدد در این تیم گفت: آلومینیوم برای من فقط یک تیم نبود. افرادی که در کنارم بودند، می‌دانند که این تیم تمام لحظات زندگی‌ام بود و در کنار بازیکنان با غیرت و با شرف تیم و کادر فنی خوبی که داشتم واقعا برای موفقیت آن وقت گذاشتم و حتی پس از جدایی‌ام از صمیم قلب دوست داشتم این تیم سربلند باشد.
وی تصریح کرد: الان هم که دوباره به آلومینیوم آمدم، اطمینان دارم روزهای خوبی در کنار هم خواهیم داشت. اگر به لیگ برتر صعود کردیم و آن نتایج را در نیم‌فصل اول گرفتیم به خاطر حمایت‌ها و همراهی همه دلسوزان آلومینیوم، یکدلی و اتحاد تمام مردم اراک و استان بود. الان هم که آمده‌ام نیاز به همان یکدلی داریم.
خطیبی با بیان اینکه اینکه قرارداد دوساله با باشگاه امضا کردم و تا روز آخر به آن متعهد هستم، افزود: برنامه‌ریزی ما برای موفقیت، زمان‌بندی مشخصی در این دوفصل دارد و می‌خواهیم رتبه خوبی به دست بیاوریم. باید جایگاه آلومینیوم را تثبیت کنیم و دوباره یک تیم قدرتمند را روانه بازی‌ها کنیم. در مصاحبه‌هایی که داشتم، عنوان کردم که یک نفر دوست نداشت در آلومینیوم بمانم و به خاطر حضور من، قصد داشت نتایجی غیر از آنچه در نیم‌فصل اول رقم خورد، کسب کنیم. من هم به دلیل عشق و علاقه‌ام به آلومینیوم دوست نداشتم برای تیمی که با دوستان زیادی برای آن زحمت کشیدیم، نتیجه برعکس بگیریم.

سرمربی آلومینیوم گفت: شرایطی که در آن مقطع وجود داشت، این بود که آن شخص تلاش می‌کرد تا با سرمربیگری من به اهدافش که نتایج متفاوت آلومینیوم بود، برسد ولی من کاملا متوجه کارهای ایشان شدم و نمی‌خواستم مجبور به چنین کاری شوم. در ماه‌های گذشته نیز هیچ صحبتی نکردم تا خدایی نکرده تیم به حاشیه برود اما الان که به تیم خوب آلومینیوم برگشتم دوست دارم از کسانی که از من دلخوری داشتند، حلالیت بطلبم و با عذرخواهی صمیمانه از تک‌تک آن‌ها کارم را شروع کنم چون مردم این استان و تماشاگران آلومینیوم را عاشقانه دوست دارم و نمی‌خواهم حتی یک نفر از آنها دلخوری داشته باشند. قطعا خودم بیشتر از هرکسی بابت آن اتفاقات ناراحت هستم ولی مردم عزیز اراک بدانند که آن شخص می‌خواست با دست من آلومینیوم نتیجه نگیرد، نه اینکه در نیمه بالای جدول باشد.

رسول خطیبی در خصوص جلسه اخیر با اعضای هیات مدیره باشگاه گفت: با اعضای محترم هیات مدیره باشگاه صحبت‌های خوبی انجام دادم و اگر این عزیزان از شنیدن صحبت‌های من به خاطر جدایی از آلومینیوم قانع نمی‌شدند، مطمئن باشید این قرارداد منعقد نمی‌شد.

سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به دیگر مشکلات فصل گذشته عنوان کرد: برنامه‌هایی که در نیم‌ فصل داشتم را آن شخص اجرا نکرد و شب گذشته هم به هیات مدیره باشگاه نشان دادم که او توجهی به برنامه‌های ما نداشت و تیم تقویت نشد. هیچ همراهی از طرف ایشان ندیدم. من هم دوست نداشتم آن نتایج و اتفاقاتی که رقم زدیم و به دنبال ارتقای آن بودیم، لطمه بخورد. حرف‌هایم را در آن زمان رسانه‌ای نکردم چون نمی‌خواستم آلومینیوم لطمه بخورد. هواداران هم به من حق بدهند چون آن شخص من را اذیت کرد. البته همه طرفداران و افراد نزدیک به آلومینیوم می‌دانند که این اتفاقات افتاد ولی لازم بود در بازگشتم این صحبت‌ها را انجام بدهم چون قصد ندارم از این به بعد به آن روزها بپردازم، اما بدانید کدام مربی که در پایان نیم‌فصل رتبه ششم را داشته و به آن علاقه دارد، رها می‌کند و می‌رود؟

خطیبی افزود: اگر در آن مقطع جدا نمی‌شدم، شک نکنید به آلومینیوم ظلم می‌کردم و دوست نداشتم از طریق من که زحمات زیادی برای آلومینیوم کشیدم، این تیم ضربه بخورد اما با تمام این شرایط بازهم به دلیل آن نحوه جدایی باید عذرخواهی کنم.از بازیکنان توانمند و با شرف آلومینیوم که در زمان حضورم دراین تیم از جان مایه گذاشتند وکادر فنی خوب تیم که برای سربلندی تیم شبانه‌ روز نداشتند، تشکر می‌کنم و امیدوارم دوباره در کنار هم کارهای بزرگی رقم بزنیم و امیدوارم کرونا به پایان برسد و باهواداران دیدار دوباره داشته باشم.

خطیبی ضمن تقدیر از مجموعه ایرالکو گفت: از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره کارخانه آلومینیوم، مدیرعامل و اعضای محترم هیات مدیره باشگاه که دوباره به بنده اطمینان کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب زحمات آن‌ها را با موفقیت تیم بدهم. خوشحال هستم دوباره برای سربلندی هواداران و شادی دل کارگران زحمتکش آلومینیوم کار می‌کنم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: