پایگاه خبری خانه فوتبال:

میثم منیعی پیشکسوت درباره اوضاع باشگاه استقلال گفت:استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی را از دست داد اما هنوز نتوانسته بازیکن طراز اول و مطرحی را جذب کند.

وی افزود:چند بازیکن مهم جدا شدند و هنوز معلوم نیست این نفرات با مجوز فرهاد مجیدی جدا شدند یا اتفاقات دیگری رخ داد که‌ پیراهن آبی‌پوشان را از تن خارج کردند.

خاطرنشان کرد:فرشید اسماعیلی می‌توانست به استقلال کمک کند اما باشگاه بیانیه‌ای را صادر و اعلام کرد او در فهرست مجیدی قرار ندارد و این موضوع عجیب است و حال شاید نظر مدیران باشگاه دوباره تغییر کند و او در تیم بماند.

منیعی تصریح کرد:بازیکنان جدید کار سختی پیش رو دارند و باید بدانند پیراهنی تیمی که بر تن کرده‌اند ارزش و اعتبار فراوان دارد و هر فوتبالیستی در ایران آرزوی استقلالی شدن دارد و آنها بسیار خوش شانس بوده‌اند که این اتفاق بزرگ برایشان رخ داده است.

وی تاکید کرد:استقلال به بازیکن بزرگ و ستاره نیاز دارد و باید بازیکنی جذب این تیم شود که بتواند در روزهای سخت بهترین بازدهی را داشته باشد.

میثم منیعی بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:من هیچ وقت فراموش نمی‌کنم وقتی با استقلال قصد امضای قرارداد داشتم زنده‌ یاد ناصر حجازی به من گفت تو رو برای دو بازی مقابل پرسپولیس می‌خواهم وگرنه در تمام بازی‌های دیگر باید ستاره باشی. دیدگاه او این بود که هر بازیکن وظیفه دارد بهترین کیفیت فنی را داشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: