پایگاه خبری خانه فوتبال:

قهرمان سه دوره جام جهانی اعلام کرد که وجود این غده در جریان آزمایشاتی که هفته گذشته در بیمارستان انجام داده مشخص شده است. پله 80 ساله به ریکاوری سریع خود خوش بین است و می‌گوید که در تمام طول این روند لبخند بر لب داشته است.

پله با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود این خبر را تایید کرد. او در این پس نوشت:« شنبه گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفتم تا قسمتی مشکوک را از روده بزرگ سمت راست بردارم. این غده در جریان آزمایشاتی که هفته گذشته انجام دادم مشخص شد. خوشبختانه من به جشن گرفتن پیروزی‌های بزرگ در کنار شما عادت دارم. من با لبخندی بر لب، خوش بینی بسیار و علاقه به زندگی در حالی که عشق زندگی و دوستانم در کنارم حضور داشتند قدم به این مسابقه گذاشتم.»

این خبر تنها چند روز پس از انتشار خبر بیهوش شدن پله در بیمارستان اعلام شده است. پله پیش از این خبر منتشر شده را تکذیب کرده بود.

بازیکن بزرگ برزیل به عنوان یکی از بهترین فوتبالیست‌های جهان شناخته می‌شود که رکوردهای بسیاری را در رده ملی از آن خود کرده بود. او بیش از 1000 گل در رده ملی و باشگاهی به ثمر رسانده و بیشترین تعداد گل‌های او برای سانتوس بوده است. او پش از این در چهار جام جهانی توپ زده و سه بار در سال‌های 1958، 1962 و 1970 قهرمان جهان شده است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: