پایگاه خبری خانه فوتبال:

مونا فرجاد بازیگر ایرانی است. مونا فرجاد در یک خانواده هنرمند و بازیگر متولد شد. مونا فرجاد در دانشگاه الزهرا درس خواند. مونا فرجاد علاقه شدیدی به پدرش دارد. مونا فرجاد بیشتر در فیلم های جنوبی نقش آفرینی می کند.

بیوگرافی مونا فرجاد

کوچک ترین فرزند خانواده تمام هنری «فرجاد» به تازگی دوران شباب را پشت سر گذاشته است و کم کم به ایام پختگی پا می گذارد. مونا فرجاد به خاطر حضور پدر از کودکی در محیط های هنری رشد کرده و علاوه بر بازیگری در حیطه دوبله هم فعالیت کرده است.فارغ التحصیل لیسانس رشته اقتصاد نظری است، در یک خانواده چهار نفری بدنیا آمد، یک خواهر بزرگتر از خود بنام مارال فرجاد دارد و فرزند جلیل فرجاد بازیگر کهنه کار تلویزیون و سینما می باشد. مونا فرجاد اصالتا مرندی و ترک زبان است.

مونا فرجاد

شروع فعالیت حرفه ای مونا فرجاد

مونا فرجاد با بازی در سریال مزرعه آفتابگردان در سال ۱۳۸۲ بازیگری را به صورت جدی شروع کرد، سپس با حضور در سریال پرطرفدار خوش رکاب و ساختمان پزشکان در نقش کتی شناخته تر شد.

مونا فرجاد

رابطه مونا فرجاد با خواهرش

مونا فرجاد می گوید: من و خواهرم مارال اکثر اوقات را با هم سپری می کنیم. از دوران بچگی هم همین طور بودیم و با وجود این که اتاق های جداگانه ای داشتیم، اما تصمیم گرفتیم که با هم در یک اتاق باشیم الان هم بیشترین وقتم را با او می گذارند.

مونا فرجاد

ازدواج مونا فرجاد

وضعیت ازدواج و همسر مونا فرجاد هنوز مشخص نیست.مونا فرجاد تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.از شخصی به نام محمدرضا نادری در فضای مجازی به عنوان همسر وی نام برده می شود که صحت ندارد.

علایق مونا فرجاد

مونا فرجاددر کنار بازیگری علاقه زیادی به نویسندگی دارد،شاید بخشی از این موضوع به نحوه تربیتم باز می گردد، چرا که پدرم همیشه ما را به کتابخوانی تشویق می کرد کلاس‌ های آقای اصغر فرهادی و سروش صحت را نیر گذراندم. علاقه به مریل استریپ را می توان یکی دیگر از علایق این بازیگر برشمرد و در مصاحبه ای اعلام کرده که دوست دارم با مریل استریپ غذا بخورم. چون به نظرم بسیار بی نظیر، توانمند، باجذبه است. برنده سه بار جایزه اسکار است و آن قدر تاثیرگذار و خوب بازی می کند که همیشه از دیدن فیلم ها و بازی هایش به شدت لذت می برم. خیلی دوستش دارم و نوع بازی اش را می پسندم.

مونا فرجاد

شهرت و محبوبیت بخش لاینفک بازیگری است که بسیار خوشایند است. اما ذات بازیگری این که تو شخصیتی را از روی یک نوشته و متن به وجود می آوری برایم شگفت انگیز است؛ جان دادن به شخصیتی که وجود خارجی ندارد. این برایم خیلی لذت بخش است.

مونا فرجاد

دوبله و نقش کوتاه

وی که علاوه بر بازیگری در کار دوبله نیز فعالیت دارد از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران (1365) به همراه پدرش بازیگری را شروع نمود و سپس در چندین فیلم و سریال نقش کودک را ایفا نمود.

جنجال مونا فرجاد و معصومه ابتکار

در سال 97 پس از تعریف و تمجید معصومه ابتکار از عملکرد دولت ، مونا فرجاد در یک استوری نوشت :شما به فکر فرزند برومندتون باشید در آمریکا!

مونا فرجادفیلم های سینمایی

● عاشق (۱۳۸۵)

● قرار بعدی همان‌ جا (۱۳۹۲)

● متل قو (۱۳۹۱)

سریال‌ ها

● آرام می گیریم

● ساختمان پزشکان

● خسته دلان

● بوی باران

● خاتون

● خوش‌رکاب

● خوش غیرت

● مزرعه آفتابگردان

مونا فرجاد

مونا فرجاد

مونا فرجاد

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: