پایگاه خبری خانه فوتبال:

 سپاهانی‌ها فصل گذشته با چند انتخاب درست به مسیر درست برگشتند. سپاهان در لیگ نوزدهم به رتبه پنجم رسید که برای زردپوشان رتبه‌ای نازل به شمار می‌رود. آن‌ها البته از این اتفاق درس گرفتند و دوباره خود را در لیگ بیستم به عنوان مدعی معرفی کردند.

 

انتخاب سپاهانی‌ها برای نیمکت خود در لیگ بیستم محرم نویدکیا بود، کسی که در آغاز راه قرار داشت اما فضای سپاهان را بهتر از هر کسی می‌شناخت. نویدکیا مرزبان را به عنوان دستیار انتخاب کرد تا از نظر فنی کم و کاستی نداشته باشد. انتخابی که با توجه به عملکرد زردپوشان انتخابی صحیح بود. آن‌ها برای لیگ بیست و یکم هم تصمیم گرفتند با همین کادر ادامه دهند.

عملکرد سپاهانی‌ها در فصل انتقالات هم خوب بود و آن‌ها به نوعی شاخه‌های خود را هرس کردند. درست مانند کاری که امسال انجام دادند و با خرید احمدزاده (با سابقه حضور کنار رفیعی)،  ریگی  و  مغانلو تیم خود را حسابی تقویت کردند. بزرگترین ترس سپاهانی‌ها از دست دادن نیازمند بود که با جذب میرزازاد و کریستوفر نت این نقیصه برطرف شده به نظر می‌رسد. دیگر جداشده‌ها، نیک پور، ترکمان، منصوری، حاج صفی، رسول نویدکیا، روح‌الله باقری، کی روش استنلی و محمد محبی هستند.

مساله بسیار مهم برای سپاهانی‌ها تمرین بدون حاشیه و عدم درگیری با مسائل مدیریتی چون تغییر خود شخص مدیر یا بدهکاری و تعامل با بازیکنان سابق است. آن‌ها فصل گذشته درگیر بازی‌های آسیایی نبودند و تمرکز‌شان روی بازی‌های داخلی بود. امسال اما می‌دانند که باید برای موفقیت در 3 جام تلاش کنند و از همین حالا به طور جدی آماده‌سازی خود را آغاز کرده‌اند.

سپاهانی‌ها در زمینه  رسانه  هم عالی ظاهر شده‌اند و پیش‌قدم ساخت ویدیوی رونمایی از بازیکنان جدید شده‌اند. ویدیوهایی با استفاده از هویت سپاهان شامل ورزشگاه نقش‌جهان، رنگ زرد و پیراهن این تیم. مسئله‌ای که باعث استقبال هواداران این تیم شده. سپاهان تمام فاکتورهای لازم برای موفقیت در لیگ آتی را دارد. آیا آن‌ها می‌توانند نوار موفقیت‌های  پرسپولیس  را پاره کنند؟

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: