پایگاه خبری خانه فوتبال:

پرسپولیسی ها امیدوار بودند با برگزاری دیدار سوپرجام روبروی  فولاد  پس از یک تقابل رسمی خود را برای دیدار برابر الهلال در  نیمه نهایی  آسیا آماده کنند اما  سازمان لیگ  با استناد به تصمیم کادر فنی  تیم ملی  برگزاری  بازی  را لغو کرد تا سرخ ها قبل از دیدار با الهلال به برگزاری دیدارهای دوستانه و تدارکاتی بسنده کنند.

در این راستا به نظر می رسد برگزاری دیدار دوستانه برابر سپاهان که خبر آن دیروز اعلام شد، ریسک بزرگی بود که کادر فنی  پرسپولیس  آن را به جان خریده تا قبل از مصاف با الهلال حریف ویژه ای را پیش روی خود ببنید. این دیدار در حالی قرار است بدون حضور ملی پوشان دو تیم برگزار شود که با توجه به سنگین بودن بازی احتمال و ریسک مصدومیت را برای پرسپولیسی ها افزایش دهد، اتفاقی که وقوع آن می تواند شرایط سختی را در آستانه دیدار حساس برابر الهلال برای  یحیی گل محمدی  ایجاد کند.

البته این حالت، بدبینانه ترین وضعیتی است که می توان برای این بازی پیش بینی کرد و شاید هم نه تنها این برگزاری مسابقه مشکلی را برای پرسپولیسی ها ایجاد  نکند بلکه شاید قرار گرفتن روبروی یک حریف تمرینی پرقدرت، شرایط خوبی را برای پرسپولیسی ها قبل از بازی برابر حریف سعودی سرخ ها رقم بزند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: