پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرشاد احمدزاده وینگر سابق پرسپولیس که در این فصل از فولاد راهی سپاهان شده است به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی پوشان اصفهان در بازی مقابل تیم سابقش نیست.

احمدزاده که تصور می‌کرد پس از درخشش در فولاد بار دیگر راهی پرسپولیس و جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی شود، اما هیچ پیشنهادی از سوی قرمز‌های پایتخت به او داده نشد تا تصمیم بگیرد به سپاهان رفته و جمع پرسپولیسی‌های سابق را در اصفهان کامل‌تر کند.

احمدزاده که چندی پیش به دلیل عدم دریافت مطالباتش از پرسپولیس شکایتی را به ثبت رساند پس از اینکه طی جلساتی که با مدیران پرسپولیس داشته، بخش اعظمی از مطالبات خود را بخشیده بود، امیدوار بود طبق وعده‌ای که مدیران وقت این تیم داده بودند بتواند باقیمانده طلب خود را دریافت کند. با این حال علیرغم تغییرات چند باره در بخش مدیریت، او همچنان در دستیابی به این مهم ناکام مانده تا مجبور به پیگیری آن از طریق قانونی شود.

فرشاد احمدزاده که هنوز بابت حضور در لیست خروجی این باشگاه پس از معرفی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم در فاصله تنها دو ساعت مانده به نقل و انتقالات ناراحت است قصد داشت در بازی تدارکاتی پرسپولیس و سپاهان برابر تیم سابقش به میدان برود، اما او به دلیل مصدومیت فعلا قادر به حضور بازی‌های تدارکاتی سپاهان نیست.

احمدزاده که فصل بسیار خوبی را در فولاد گذراند، در فصل گذشته ۳۵ بار برای تیم جواد نکونام در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت و یکی از ستاره‌های تیمش بود. او در این بازی‌ها موفق به زدن ۵ گل شد و ۳ بار نیز پاس گل داد.

منبع:فوتبالی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: