پایگاه خبری خانه فوتبال:

خبر ورزشی مدعی شد : یحیی گل محمدی به شدت از بی توجهی فدراسیون و سرمربی تیم ملی نسبت به شرایط تیمش در آستانه بازی با الهلال عربستان شاکی است!

شاگردان دراگان اسکوچیچ پس از کسب پیروزی مهم در برابر امارات متحده عربی پیش از ظهر دیروز با پرواز اختصاصی زاگرس از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شد و جهت برگزاری آخرین دیدار دور رفت رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر مقابل کره جنوبی در هتل المپیک مستقر شدند.

سرمربی پرسپولیس وقتی متوجه شد کاروان تیم ملی ایران پیش از ظهر شنبه به تهران رسیده است از طریق مسئولان پرسپولیس درخواست کرد که دراگان اسکوچیچ دو بازیکن این تیم را برای یک نیمه بازی دوستانه با سپاهان در اختیارش بگذارد.

یحیی گل محمدی معتقد بود وحید امیری در امارات فیکس بازی کرده و فقط میلاد سرلک و مهدی ترابی را برابر سپاهان محک بزند اما…

ابتدا مجید صدری سرپرست باشگاه پرسپولیس با شهاب عزیزی خادم تماس گرفت و درخواست سرمربی خودش را مطرح کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال هم آب پاکی را روی دست سرپرست باشگاه پرسپولیس ریخته و گفته است:

این تصمیم سرمربی تیم ملی است و در کار اسکوچیچ دخالتی نمی کند!

هم افشین پیروانی زنگ زد و هم کریم باقری وساطت کرد

وقتی پرسپولیسی ها از طریق مجید صدری و رئیس فدراسیون به نتیجه نرسیدند، افشین پیروانی با کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون تماس گرفت.

این تماس تلفنی هم ظاهرا بی فایده بود و به جایی نرسید. در ادامه پرسپولیسی ها از کریم باقری مربی تیم ملی خواستند نزد اسکوچیچ وساطت کند تا میلاد سرلک و مهدی ترابی در دیدار دوستانه با سپاهان حضور پیدا کرده و سپس به اردوی تیم ملی برگردند.

خود شما هم نمی توانید به تمرینات پرسپولیس بروید آقا کریم!

وساطت کریم باقری هم افاقه ای نکرد و دراگان اسکوچیچ و دست اندرکاران تیم ملی حاضر نشدند دو بازیکن پرسپولیس را در اختیار یحیی گل محمدی بگذارند.

جالب آن که کریم باقری و مهرداد خانبان دو مربی پرسپولیس هم که با اسکوچیچ همکاری می کنند حق ترک اردوی تیم ملی و حضور در تمرینات سرخپوشان پیش از بازی با کره جنوبی را ندارند!

گل محمدی:

بازی با الهلال هم یک بازی ملی است؛ همکاری کنید لطفا!

وقتی مجید صدری، کریم باقری و افشین پیروانی به اطلاع یحیی گل محمدی رساندند که نمی تواند در دیدار تدارکاتی با سپاهان، سرلک و ترابی را  برای دقایقی در اختیار داشته باشد، سرمربی پرسپولیس بار دیگر خواسته اش را تکرار کرد:

به اسکوچیچ و فدراسیون بگویید بازی پرسپولیس با الهلال هم یک بازی ملی است. مهدی ترابی یک دقیقه هم بازی نکرده و در شرایط مسابقه نیست. میلاد سرلک هم دقایق کمی بازی کرده و من فقط می خواهم جلوی سپاهان آنها را در شرایط مسابقه قرار دهم. در دیدار با کره جنوبی هم باز این دو بازی نمی کنند درحالی که من باید از هر دو در عربستان فیکس استفاده کنم اما در شرایط بازی و مسابقه نیستند. لطفا خواهش کنید سرمربی تیم ملی موافقت کند.

جواب اسکوچیچ به درخواست سرمربی تیم ملی:

نه، به سرلک و ترابی نیاز دارم!

پس از درخواست مجدد یحیی گل محمدی، دوباره پرسپولیسی ها به دراگان اسکوچیچ پیغام می دهند که همکاری کند.

جواب سرمربی کروات تیم ملی اما منفی بوده و گفته است:

«نه، به ترابی و سرلک برای بازی با کره جنوبی نیاز دارم!»

ترابی و سرلک با ذخیره های تیم ملی تمرین کردند!

عصر روز گذشته بازیکنان اصلی بازی با امارات استراحت کردند اما سایر بازیکنان با صلاحدید کادر فنی و دراگان اسکوچیچ یک جلسه تمرینی را در زمین مرکز تیم های ملی برگزار کردند.

در این تمرین علاوه بر بازیکنان اصلی علی قلی زاده نیز حضور نداشت!

مهدی ترابی و میلاد سرلک دو ملی پوش پرسپولیس نیز در این تمرین کنار بازیکنان ذخیره تیم ملی کار کردند.

یحیی گل محمدی که اصولا آدم خونسردی است و خیلی کم عصبانی می شود از شنیدن این جواب ها یک خورده  شاکی شده است. شنیدیم سرمربی پرسپولیس به فدراسیون و سرمربی تیم ملی پیغام داده است:

اتوبان پرسپولیس با فدراسیون و تیم ملی کاملا یک طرفه است. شما مربیان ما را خواستید همکاری کردیم، بازیکنان ما را خواستید باز همکاری کردیم و در عوض شما اجازه ندادید بازیکن خارجی بخریم. حالا هم اجازه ندادید ما برای در کوران مسابقات قرار گرفتن مهدی ترابی و میلاد سرلک در بازی دوستانه با سپاهان از این دو استفاده کنیم.

سکوت یحیی از رضایت نیست!

انتخابی جام جهانی به چالش جدی سرمربی قرمزها در آستانه بازی با الهلال عربستان تبدیل شده است. شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی به مصاف استقلال تاجیکستان رفتند که بازیکنان و مربیان ملی پوش خود را یک روز قبل از سفر به دوشنبه پایتخت تاجیکستان و مصاف با نماینده این کشور در اختیار گرفتند، موضوعی که باعث اعتراض یحیی گل‌محمدی به مدیران فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس شده بود.

با توجه به اینکه روابط باشگاه پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی با فدراسیون فوتبال بر سر عدم صدور مجوز جذب بازیکن خارجی پیش از به روز رسانی لیست قرمزها رد آسیا حسابی تیره و تار شده بود و حتی یحیی اجازه حضور مربیان پرسپولیس را در اردوی تیم ملی نمی‌داد حالا با توجه به بازی حساسی که قرمزها مقابل الهلال عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گل محمدی انتظار همکاری داشت اما میسر نشد.

اینکه چرا یحیی گل محمدی سکوت کرده است به بازی حساس تیم ملی برابر کره جنوبی بر می گردد. منتظر مصاحبه توفانی سرمربی پرسپولیس بعد از دیدار ایران و کره جنوبی یا پس از بازی با الهلال در عربستان باشید!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: