پایگاه خبری خانه فوتبال:

روزبه چشمی جدیدترین خرید استقلال برای فصل پیش روی لیگ برتر است؛ فرهاد مجیدی روز گذشته از خرید روزبه چشمی پیش از ورود بازیکنان خارجی تیمش حرف زد و این مورد همان بعدازظهر محقق شد.

به گزارش فرارو، روزبه، کاپیتان سابق همین تیم استقلال است که هوای بازی در لیگ قطر به سرش زد و به باشگاه ام صلال پیوست. البته در قطر او چندان دوام نیاورد و خیلی سریع بازگشت به استقلال را در دستور کار قرار داده است. با توجه به تجربه و سابقه‌ای که چشمی در استقلال دارد بعید است که او برای نشستن روی نیمکت خریدای شده باشد، پس سوال اصلی این است که روزبه جای کدام بازیکن در ترکیب اصلی استقلال قرار می‌گیرد؟

روزبه چشمی بازیکنی است که توانایی بازی کردن در ۲ پست مدافع میانی و هافبک دفاعی را دارد؛ استقلال اتفاقا در هر دو پست، پیش از ورود روزبه چشمی بازیکن جدید خریده است: عارف آقاسی برای دفاع میانی و زبیر نیک نفس برای هافبک دفاعی. از آنجا که داریوش یزدانی و محمد حسین مرادمند دو مدافع اصلی استقلال محسوب می‌شوند، پس اگر فرهاد مجیدی همچنان اصرار به استفاده از سیستم ۳ دفاعه داشته باشد، قاعدتا گزینه‌ای که به نیمکت نزدیک می‌شود عارف آقاسی است. در سوی دیگر، اگر روزبه به جای مسعود ریگی، هافبک فصل گذشته استقلال خریداری شده، این بدان معنی است که زبیر نیک نفس، خرید جدید استقلال، نتوانسته انتظارات فرهاد مجیدی برای بازی در این پست را برآورده کند. زبیر یا عارف؟ چه کسی نیمکت نشین روزبه چشمی می‌شود؟

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: