پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت فوتبال گفت: کسانی که به دنبال فوتبال هستند، از رمالی و جادوگری پرهیز می‌کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس، جهانگیر کوثری پس از شکست هوادار مقابل پیکان اظهار داشت: طبیعی است تیمی که از لیگ یک به برتر می‌آید اول باید با فضای این فوتبال حرفه ای آشنا شود. تیم ها قوی تر و متمول تر هستند و چند هفته ای طول می‌کشد که خودش را وفق دهد.ضمن اینکه تیم دیر بسته شد و عنایتی فرصت نداشت که بازیکنان موردنظر را جذب کند و مجبور شد با تیم سابق قبل ادامه دهد. فرصت کمی برای کارهای تاکتیکی و بدنسازی داشتیم. در این فرصت چند هفته ای که تعطیل خواهد بود، عنایتی فرصت دارد که تیم را آماده تر کند.
وی گفت: پیکان تیم آماده و دونده ای بود و روی کارهای تاکتیکی برنامه داشتند و دو گا ناگهانی هم زدند. هرچه جلوتر برویم متوجه می‌شویم که به چه کارهایی و بازیکنان احتیاج داریم. من به اینده خوشبین هستم.
کوثری در مورد اینکه شما را در بخش مدیریتی هوادار خواهیم دید یا خیر، گفت: من امروز به عنوان یک هوادار و تماشاگر حضور پیدا کردم. مالک تیم یکی از دوستانم است و اگر کمکی بخواهند دوست دارم که کمک کنم.علیرضا اسدی و داریوش مصطفوی هم قرار است بیایند و کمک کنند. این تیم مدرسه فوتبال و آکادمی درست کرده و به دنبال پشتوانه سازی است. من هم سال ها در فوتبال بودم و خیلی دوست دارم به فوتبال ملی و باشگاهی کمک کنم.

وی در مورد اینکه رمالی و جادوگری در فوتبال باب شده است، گفت: من هیچ اعتقادی به این مسائل ندارم و کسانی که به دنبال فوتبال هستند، از این کارها پرهیز می‌کنند. فکر هم نمی‌کنم کسی طرفدار این قضایا باشد. این کار یک نوع منحرف کردن تیم های دیگر به سمت مسائل حاشیه‌ای است. اینها خرافات است و ساخته می‌شود تا بتوانند راه اصلی علمی و فکری جامعه را به آن سمت ببرند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: