پایگاه خبری خانه فوتبال:

فسخ و یا ادامه همکاری با شرکت هنگ کنگی ارائه کننده سیستم کمک داور ویدیویی حاشیه های فراوانی را برای مدیران ساختمان سئول ایجاد کرده است.

 استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در سال های اخیر بسیار میان تمام کشور های جهان افزایش یافته است و شاید کمتر کشوری بزرگی باشد که از این تکنولوژی استفاده نمی کند ، کشورهایی که در آن نام ما هم وجود دارد.

شروع صحبت هایی درباره استفاده از این سیستم در فوتبال ایران از فدراسیون قبلی که در راس آن مهدی تاج بود آغاز شد و به مراتب با سرعت بیشتری در فدراسیون کنونی بحث آن مطرح شد . عزیزی خادم و دوستانش در برنامه های انتخاباتی خود برای استفاده از VAR برنامه های زیادی از خود عنوان کردند و قول های فراوانی دادند . قول هایی که به هر نحوی بود بالاخره در بازی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی عملی شد ، برای اولین بار در این مسابقه از این سیستم کمک داور ویدیویی هر چند با صورت آفلاین در ایران نیز استفاده شد.

همه اهالی فوتبال با وجود حاشیه‌های فراوان و بد قولی های مکرر فدراسیون درباره این سیستم از حضور و استفاده ار var خوشحال‌بودند و ازن موضوع را به فال نیک گرفته بودند که ناگهان همه چیز به هم خورد و موضوعاتی درباره قرار داد عجیب فدراسیون عزیزی خادم با شرکت هنگ کنگی صاحب VAR مطرح شد که همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داد ‌

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: