پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال استقلال تهران امشب و در چارچوب هفته سوم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور تبریز است.

دو تیم در حالی به مصاف هم می‌روند که آبی پوشان از ۲ بازی نخست خود صاحب ۲ پیروزی شده‌اند و سرخ پوشان تبریز از ۲ بازی یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه شان دارند.

فرهاد مجیدی امشب در حالی تیمش را روانه این بازی می‌کند که به احتمال زیاد در ترکیب اصلی تیمش نسبت به بازی قبل تغییری ایجاد نخواهد کرد.

مهم‌ترین سئوال در ترکیب آبی پوشان انتخاب بین سید حسین حسینی و رشید مظاهری است که به نظر می‌رسد با توجه به مصاحبه مجیدی در نشست خبری و تاکید او بر آمادگی حسینی و رسیدن او به شرایط مسابقه، انتخاب سرمربی آبی پوشان برای بازی امروز همچنان حسینی باشد.

در صورت عدم ایجاد تغییر در ترکیب اصلی، یزدانی به همراه مرادمند و دانشگر ترکیب دفاع ۳ نفره آبی پوشان را تشکیل می‌دهند، وریا غفوری وینگر سمت راست و جعفر سلمانی وینگر سمت چپ این تیم خواهند بود.

در خط میانی آبی پوشان هم آرش رضاوند به همراه مهدی مهدی پور و امیر حسین حسین زاده به میدان خواهند رفت و زوج خط حمله این تیم هم از کوین یامگا و ارسلان مطهری شکل خواهد گرفت. همچنین قابل پیش بینی است در این بازی روزبه چشمی به عنوان بازیکن تعویضی در اواسط نیمه دوم یا اواخر بازی به میدان برود.

دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور از ساعت ۱۸ و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌گردد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: