پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: وقتی پدر بالا سر نفت آبادان نباشد کار خانواده مشکل می‌شود.
علی فیروزی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره نتایج ضعیف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و شکست در هر سه دیدار ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: با سه باخت در سه دیدار خانگی که دو باخت آن هم خانگی بوده است نمی‌توان گفت وضعیت صنعت‌نفت خوب است. البته خودمان پیش‌بینی می‌کردیم تیم شروع خوبی نداشته باشد اما نه به این شکل که حتی مقابل فجرشهید سپاسی در آبادان دو بر صفر شکست بخوریم.
وی ادامه داد: زمان یارگیری و برگزاری اردوهای آماده‌سازی و دیدارهای تدارکاتی را از دست دادیم و نتوانستیم 8-7 هفته قبل از شروع فصل تمرین بدنی کنیم. این‌ها جزو دلایلی بود که طبق آنها پیش بینی می‌کردیم شروع مان در ابتدای فصل خوب نباشد اما در سال‌های گذشته با وجود همین وضعیت نتایج بسیار بهتری کسب کردیم. خودمان هم مثل هواداران انتظار نداشتیم صنعت‌نفت در آبادان مغلوب فجرسپاسی شود.

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به تاثیر غیبت علیرضا منصوریان در تمرینات و دیدارهای تیم در این نتایج ضعیف پاسخ داد: این موضوع خیلی تاثیرگذار است. اعضای کادرفنی با تمام وجودشان کار می‌کنند اما وقتی پدر یک خانواده بالای سرش نباشد، طبیعی است مشکلاتی ایجاد می‌شود. قطعا منصوریان با حضورش در کنار تیم می‌توانست برخی مشکلات را رفع کرده و تبدیل به نقطه قوت کند. 

فیروزی درخصوص احتمال بازگشت محمد طیبی به صنعت‌نفت توضیح داد: در این مورد اطلاع خاصی ندارم. 

وی درباره دیدار بعدی صنعت‌نفت مقابل نساجی عنوان کرد: همه بازی‌ها سخت است زیرا تیم‌ها شرایط خوب خود را به دست نیاورده اند و برای رسیدن به وضعیت آرمانی و جا افتادن در لیگ برتر نیاز به گذشت چند بازی دارند. هرچه هم جلوتر برویم، شرایط سخت‌تر می‌شود و در نیم فصل دوم برای کسب امتیاز فرصت آنچنانی نداریم. هرچه در نیم فصل اول جمع کنیم به کارمان در دور برگشت می‌آید. 

سرپرست تیم صنعت نفت اضافه کرد: سال گذشته هم بیشتر امتیازات خود را در نیم فصل اول جذب کردیم و با وجود برنده نشدن در 13 دیدار دور برگشت و از دست دادن امتیازهای زیاد، با همان امتیازی که از نیم فصل اول گرفته بودیم، شرایط خوبی در لیگ برتر به دست آوردیم. اکنون هم در ابتدای فصل هستیم و وقتی تیم ها به وضعیت ایده‌آل نرسیده‌اند، اگر نتوانیم از نساجی امتیاز بگیریم، کارمان خیلی سخت‌تر می‌شود.

فیروزی درمورد اینکه آیا علیرضا منصوریان و دستیارانش در صورت باخت به نساجی همچنان به فعالیت خود در نفت آبادان ادامه می‌دهند، توضیح داد: قطعا باشگاه از منصوریان حمایت می‌کند زیرا وی در این مدت در تیم حضور نداشته است. به جز بحث سه جلسه محرومیتش اگر مبتلا به کرونا نمی‌شد می‌توانست در بازی‌ها و تمرینات کنار تیم باشد و قطعا حضورش تاثیرگذار بود.

وی درمورد آخرین وضعیت حسین ساکی که مباحثی درخصوص سرباز شدنش مطرح شده بود، گفت: وی روز گذشته در تمرین تیم ما شرکت کرد و تا یکی دو روز دیگر مشکلش حل خواهد شد. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: