پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت و بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: خط دفاعی پرسپولیس به دلیل عدم حمایت از خط هافبک دچار اشتباهات فردی شد و بازیکنان آلومینیوم از این فرصت استفاده کردند. 
به گزارش رادیو ورزش؛ محمود کلهر پیشکسوت و بازیکن اسبق پرسپولیس در ارتباطی زنده با برنامه صبح و ورزش درباره دیدار شب گذشته پرسپولیس و آلومینیوم اظهار داشت: متاسفانه در خط میانی تیم پرسپولیس هنوز بازیکن طراحی که در جناح چپ و راست حملات این تیم را طراحی و بازی سازی کند وجود ندارد. پرسپولیس بازیکنانی را دارد که می توانند این وظیفه را به درستی انجام دهند. در سال گذشته هم در همین زمین به تیم حریف باخت. ارتباط خط میانی و خط حمله و اینکه بتوانند رابطه خوبی را با خط دفاعی برقرار کنند در زمین وجود دارد ولی بازی سازی به درستی انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به بازیکنان کلیدی این تیم ادامه داد: عیسی آل کثیر و مهدی عبدی از بازیکنانی هستند که تمام توانایی های خود را به خوبی نشان دادند. باید خط هافبک اضافه و بتوانند از خط دفاعی توپ گیری کنند‌. این مشکل در بازی گذشته هم وجود داشت. خط دفاعی پرسپولیس به دلیل عدم حمایت از خط هافبک دچار اشتباهات فردی شد. 

کلهر تیم آلومینیوم را اینگونه ارزیابی کرد: کار خوب رسول خطیبی استفاده از خط یک سوم دفاعی پرسپولیس بود. بسیار خوب بازی کردند. در تمام نقاط زمین نسبت به تیم پرسپولیس برتری عددی داشتند. ناهماهنگی در خط هافبک پرسپولیس زیاد بود و تیم خطیبی به خوبی از این فرصت استفاده کرد و حتی می‌توانستند به گل های بیشتری دست پیدا کنند. 

بازیکن اسبق پرسپولیس گفت: اسدی هنوز با تیم هماهنگ نشده و من میدوارم در این منطقه که پست کلیدی است بازیکنانی قرار بگیرند که ارتباط خوبی با خط دفاعی دارند. شی گذشته ۲ فوروارد پرسپولیس تعویض شدند و این موضوع کمک زیادی به تیم نکرد بلکه به آلومینیوم این فرصت را داد تا بتواند برنامه های تاکتیکی خود را اجرا کند.

 

محمود کلهر در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در تیم پرسپولیس وجود دارد هیچ چیزی از ارزش های کادر فنی این تیم کم نخواهد کرد چرا که در این مدت نتایج بدی هم کسب نکرده است. هر چه پیش می‌رویم تیم ها شکل خود را پیدا کرده و شرایط بازی پیدا می‌کنند. قطعا تمام تیم‌ها برای بازی هایی که هر هفته سخت تر می‌شود در حال برنامه ریزی هستند. 


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: