پایگاه خبری خانه فوتبال:

رضا اسدی هافبک تازه وارد پرسپولیس کامنت‌های خود در اینستاگرام را بست تا نظرات احساسی و توهین آمیز برخی هواداران را نبیند!

یکی از بازیکنانی که بیش از بقیه پرسپولیسی ها در فصل جاری مورد هجمه هواداران و حتی کارشناسان و منتقدان قرار گرفته رضا اسدی است.

شماره ۸ این فصل پرسپولیس پس از بازی با آلومینیوم اراک و پیش تر بعد از شکست برابر الهلال عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا بیشترین حملات را متحمل شد.

اسدی که باور نمی کرد با پوشیدن پیراهن قرمز رنگ پرسپولیس با چنین استقبالی از سوی طرفداران این تیم روبرو شود حالا ناراحت و غمگین است.

او با همبازیانش هم درد دل کرده و با کنجکاوی و تعجب علت این همه هجمه آن هم از سوی هواداران پرسپولیس را جویا شده است؟

اسدی گفته است پس از گلزنی مقابل فولاد خوزستان هم باز نظرات مثبتی هواداران نداشته و به او حمله کرده اند و پس از شکست تلخ در اراک این هجمه ها بیشتر و غیر قابل تحمل شده است.

البته نزدیکان پرسپولیس سعی کرده اند به رضا اسدی روحیه بدهند و او را امیدوار نگه دارند اما شرایط برای این هافبک تدافعی غیر قابل تحمل شده است و این احتمال وجود دارد عمر حضورش در پرسپولیس خیلی طولانی نشود!

شاید دو موضوع عامل اصلی حمله هواداران پرسپولیس به رضا اسدی باشد؛

اول آن که این بازیکن برای عقد قرارداد با پرسپولیس برخلاف سایر بازیکنان تازه وارد خیلی چک و چانه زد و پروسه قرمزپوش شدن او طولانی شد.

دوم پوشیدن پیراهن معروف شماره ۸ پرسپولیس انتظارات را از او بالا برد. پیراهنی که برتن احمد نوراللهی، علی کریمی، زنده یاد علی انصاریان، مهدی هاشمی نسب، مجتبی محرمی، مرتضی کرمانی مقدم، ناصر محمد خانی و حسین کلانی بوده است

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: