پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال  پرسپولیس  در چارچوب  هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران  امروز (شنبه) در  ورزشگاه آزادی  به مصاف تیم  گل گهر سیرجان  خواهد رفت.

شاگردان یحیی گل‌محمدی بعد از شکست در هفته سوم مقابل آلومینیوم اراک ۶ امتیازی باقی ماندند و به رده پنجم جدول سقوط کردند. در سوی مقابل نماینده سیرجان نیز از پس نساجی مازندران برنیامد و با یک امتیاز به دست آمده از دیدار مذکور هفت امتیازی شد و در جایگاه سوم ایستاد.

حالا باید شاهد پنجمین رویارویی این ۲ تیم در لیگ برتر باشیم. آبی‌پوشان سیرجانی در لیگ نوزدهم به سطح اول فوتبال ایران ورود کردند. آنها در دیدار رفت مقابل پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک شکست را پذیرا شدند. مهدی ترابی و علی علیپور برای تیم کالدرون گلزنی کردند و علیرضا ابراهیمی زننده تنها گل تیم مجید جلالی بود. در جدال برگشت اما تساوی پرگل سه بر سه به دست آمد. تیم از پیش قهرمان شده تهرانی که در این بازی ۱۰ نفره هم شد بازی ۲ بر صفر عقب افتاده را سه بر ۲ جلو افتاد اما در لحظات پایانی گل تساوی را دریافت کرد تا برای اولین و آخرین بار در جدال‌هایش با گل‌گهر به امتیازات کامل نرسد. علی علیپور، احمد نوراللهی و مهدی ترابی برای پرسپولیس و علیرضا ابراهیمی، احمد موسوی و مهرداد بایرامی برای تیم میزبان موفق به گلزنی شدند.

در لیگ بیستم امیر قلعه‌نویی سکان‌دار گل‌گهر شد. آنها در بازی رفت میزبانی از مدافع عنوان قهرمانی لیگ را به عهده داشتند و در عمل نیز برای میهمان پایتخت‌نشین خود سنگ تمام گذاشتند و با نتیجه عجیب پنج بر صفر به آنها باختند. احمد نوراللهی، امید عالیشاه، احمدرضا زنده‌رلوح(گل به خودی)، مهدی شیری و سیامک نعمتی گلزنان این دیدار بودند. در جدال برگشت هم برد سه بر یک از آن سرخپوشان شد. این بار مهدی ترابی دبل کرد و احمد نوراللهی زننده دیگر گل مسابقه بود. یونس شاکری هم تنها گلزن گل‌گهر در این بازی شد.

در چهار جدال قبلی گل گهر هیچوقت به برتری نرسید و در تهران هیچ‌وقت صاحب یک امتیاز هم نشد.

سرخپوشان تهرانی در هر بازی حداقل ۲ گل به ثمر رساندند و موفق به زدن ۱۳ گل در مجموع شدند. در سوی مقابل نماینده استان کرمان هم به پنج گل دست پیدا کرد. تنها گلزن گل‌گهر که هنوز هم عضوی از این تیم است یونس شاکری است که سابقه بازی برای پرسپولیس را دارد. بهترین گلزن این تیم یعنی علیرضا ابراهیمی حالا عضوی از تیم مقابل محسوب می‌شود.

برای پرسپولیس خبری از احمد نوراللهی و علی علیپور نیست اما مهدی ترابی با چهار گل همچنان بهترین گلزن تقابل‌های این ۲ تیم است که بازهم می‌تواند آمارش را بهتر کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: