پایگاه خبری خانه فوتبال:

گزینه قطعی سرمربیگری تراکتور نام دستیار مدنظر خود را به مسئولان این باشگاه اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه تراکتور در روزهای اخیر با زوانیمیر سولدو برای برعهده گرفتن سرمربیگری این تیم به مدت دو فصل به توافق و طبق برنامه در صورتی که این مربی کروات امشب وارد تبریز شود، به عنوان سرمربی جدید تراکتور معرفی خواهد شد.
سولدو برای حضور در تیم تبریزی حتی یک دستیار را به باشگاه تراکتور معرفی کرده و قرار است در صورت قطعی شدن همکاری‌اش با این تیم، از فابین کوملینوویچ به عنوان  دستیار خود استفاده کند.
فابین 53 ساله که یک بازی ملی برای تیم ملی کرواسی انجام داده است، در تیم های مطرحی مثل دیناموزاگرب، شالکه آلمان و گنک بلژیک سابقه بازی دارد. 

وی از سال 2004 مربیگری را آغاز کرده و تاکنون ضمن سرمربیگری در تیم جوانان دیناموزاگرب و تیم ترنسیوکا در کادرفنی تیم‌های زاگرب، دیناموزاگرب، المپیا لیوبلیانا اسلوونی و آدمیرا واکر هم فعالیت کرده است.

T6YIUiA6UbMF

تراکتور برای قطعی کردن قرارداد با سولدو و فابین منتظر حضور آنها در تبریز است اما این باشگاه بلیت سفر آنها به کشورمان را تهیه کرده است. طبق برنامه این دو کروات امروز باید از زاگرب به استانبول پرواز کرده و از آنجا به تبریز بیایند. در صورتی که این سفر انجام نشود، قراردادی هم با سولدو و دستیارش امضاء نخواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: