پایگاه خبری خانه فوتبال:

 روز گذشته خبری منتشر شد که  دنی آلوز اسطوره بارسلونا  بار دیگر به این تیم جایی که بیشترین موفقیت های باشگاهی خود را بدست آورده است، باز می گردد.

این بازیکن برزیلی بین سال های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۶، ۳ بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، ۶ بار قهرمان لالیگا و ۵ قهرمانی جام حذفی را با بارسا بدست آورد و تا پایان فصل بار دیگر با آبی اناری ها قرارداد خواهد بست. بارسلونا هم پیوستن آلوز را تایید کرده است.

بر اساس گفته های رسانه های اسپانیایی آلوز با دستمزد بسیار اندکی که گفته می شود در هفته یک یورو خواهد بود در بارسا بازی خواهد کرد.

خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسا اخیرا وضعیت مالی این باشگاه را فاجعه بار عنوان کرده و گفته بود که بدهی این تیم از ۳۰ ژوئن به ۱.۳۵ میلیارد یورو خواهد رسید.تنها این باشگاه در فصل گذشته ۴۶۸ میلیون یورو ضرر داشته است و این در شرایطی بود که این تیم دستمزد ۶۱۷ میلیون یورویی برای بازیکنانش درنظر گرفته بود.

بازگشت آلوز اولین انتقال برای ژاوی به عنوان سرمربی جدید بارسا خواهد بود که خود مدت ها با این بازیکن همبازی بوده است.

آلوز پس از جدایی از بارسلونا، برای یوونتوس (۲۰۱۶-۲۰۱۷)، پاریس سن ژرمن (۲۰۱۷-۲۰۱۹) و سائوپائولو بازی کرد و در این فصل بدون باشگاه بود.

قرارداد آلوز تا پایان فصل با امکان تمدید یک سال دیگر اعتبار خواهد داشت. او از ژانویه مجاز به پوشیدن پیراهن بارسا خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: