پایگاه خبری خانه فوتبال:

بعد از این بازی ملی پوشان چهارشنبه ساعت 11:30 با پرواز چارتر وارد تهران خواهند شد. اسکوچیچ از ملی پوشان داخلی خواسته روز چهارشنبه در تمرینات تیم های باشگاهی خود حاضر نشوند و به استراحت بپردازند. این بازیکنان در تمرین روز پنج شنبه تیم های باشگاهی خود حاضر می شوند تا با پشت سر گذاشتن یک تمرین سبک برای بازی در هفته پنجم لیگ برتر آماده شوند که این بازی ها در روز جمعه برگزار می شود. 

سازمان لیگ برتر برای جلوگیری از مصدومیت بازیکنان تیم ملی بازی های باشگاهی را 72 ساعت بعد از برگزاری بازی تیم ملی برنامه ریزی کرده است. در این بین ریکاوری ملی پوشان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این فشردگی در فوتبال حرفه ای و اروپا هم وجود دارد و بازیکنان به دلیل ریکاوری مناسب به همراه استراحت و تغذیه خوب هیچ مشکلی در فشردگی بازی ها پیدا نمی کنند. هر چند باید گفت برخی از ابزارهای ریکاوری در باشگاه های ایرانی وجود ندارد. همانند محفظه ای که به سرعت دمای بازیکن را بعداز تمرین پایین می آورد و موجب می شود بدن بعد از تمرین از لاکتیکی شدن دور شود. 

01664507

در این محفظه دمای بدن بازیکن بلافاصله بعد از تمرین با بخار سرد پایین می آید و موجب می شود بازیکن برای ریکاوری زمان کمتری را صرف کند.

01664506

ریکاوری باد هم از جمله دستگاه هایی است که برای ورزشکاران به خصوص فوتبالیست ها ساخته شده است و هم اکنون در تیم های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد.

تیم ملی بعد از بازی با سوریه تا بهمن ماه مسابقه ای نخواهد داشت. تیم ملی باید در روزهای 7 و 12 بهمن برای برگزاری با تیم های عراق و امارات در تهران برنامه ریزی کند و گویی قرار است تیم ملی پیش از این دو دیدار مسابقه دوستانه ای در استادیوم آزادی انجام دهد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: