پایگاه خبری خانه فوتبال:

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر توضیحاتی را در مورد حضور تماشاگران در دیدار استقلال و نساجی ارائه کرد.
سهیل مهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها بعد از حدود 2 سال اظهار داشت: امروز مجوز حضور 5 هزار تماشاگر در استادیوم صادر شده که 500 نفر متعلق به نساجی است و تنها از در شرقی می‌توانند وارد استادیوم شوند. هواداران استقلال هم 4500 نفر خواهند بود که باید در سامانه خرید بلیت اقدامات لازم را انجام بدهند. این افراد حتما باید ماسک داشته باشند در غیر این صورت از ورود آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه سامانه فروش بلیت طبق کد ملی افراد واکسن زده را بررسی می‌کند گفت: تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌روند نمی‌توانند کنار یکدیگر بنشینند. یعنی سامانه به تماشاگران بلیت با شماره‌ صندلی‌های کنار هم نمی‌فروشد.

مسئول مسابقات لیگ برتر در پاسخ به این سوال که آیا نظارتی روی حضور تماشاگران روی سکوها وجود دارد یا خیر گفت: اگر تماشاگران رعایت کنند مطمئنا تعداد آنها برای دیدارهای آینده افزایش پیدا می‌کند در غیر این صورت همین تعداد هم از بازی های آینده مجوز حضور پیدا نخواهند کرد و روال به گذشته باز خواهد گشت. 

وی تاکید کرد: بستر لازم در استادیوم آزادی از مدت‌ها قبل فراهم شده و به تماشاگران تذکر هم داده خواهد شد اما امیدواریم تماشاگران رعایت کنند تا بتوانیم از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: