پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیرو ناکامی پرسپولیس در سومین هفته متوالی مسابقات لیگ برتر شاگردان یحیی گل‌محمدی از ۹ امتیاز هفته‌های اخیر تنها دو امتیاز کسب کردند. مرتضی کرمانی مقدم درباره تساوی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان و نتایج ضعیف این تیم اظهاراتی را مطرح کرد:

بازی پرسپولیس را دیدید؟

متاسفانه آن زمان در پرواز بودم و ندیدم ولی چنین بازی، نیاز به دیدن ندارد. کاملاً مشخص است که بچه‌های پرسپولیس همگی مریض هستند. مادامی که این استرس‌ها و حواشی از تیم کنار نرود وضعیت پرسپولیس همین است.

کدام حواشی؟

الان مدت‌هاست که پرسپولیس بابت نداشتن یک مدیرعامل و هیئت مدیره مشخص رنج می‌برد. حرف من با وزارت ورزش است. چرا در این باره تصمیم سریع و عاجل نمی‌گیرد؟ ادامه این روند باعث افت بیشتر پرسپولیس می‌شود و تبعات آن بین المللی خواهد بود.

چطور؟

ظاهرا پرسپولیس قهرمان فصل گذشته و نماینده اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیاست! اگر این تیم با این شرایط بخواهد راهی مسابقات آسیایی شود حریفانش چه می‌گویند؟ می‌گویند قهرمان فصل قبل ایران چرا اینقدر ضعیف است؟ اصلا چرا پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن خارجی بگیرد.

اما پرسپولیس بازیکنان داخلی زیادی جذب کرد؟

بله ولی این بازیکنان هیچ کدامشان نتوانستند جای ستون‌فقرات پرسپولیس را پر کنند.

منظورتان از ستون فقرات چیست؟

ما در سه خط دفاع و هافبک و حمله کنعانی زادگان، نوراللهی که کاپیتان تیم بود و مغانلو را از دست دادیم و باعث شد پرسپولیس ستون فقراتش را از دست بدهد. متاسفانه بازیکنان تازه وارد هم گرچه در تیمهای قبلی شان خوب بودند اما هرگز نتوانستند ۵۰ درصد کارآیی این سه نفر را در ترکیب ثابت پرسپولیس داشته باشند. ادامه این وضعیت پرسپولیس را هر روز از قهرمانی دور می‌کند.

منظورتان رقبای مدعی در لیگ برتر است؟

شما ببینید سپاهان و استقلال چطور یارگیری کردند! استقلال دو بازیکن خارجی گرفت، چرا پرسپولیس نباید بازیکن خارجی بگیرد؟ الان یحیی باید در پست‌هایی که ضعیف است بازیکن خارجی جذب کند. باید این اجازه را به نماینده ایران بدهند. شرایط لیگ ایران در فصل بیست و یکم خیلی سخت است. شما پیکان را ببینید. همین آلومینیوم الان صدر جدول است. اگر دیر بجنبیم اوضاع پرسپولیس از این هم بدتر می‌شود.

از تیم خیبر خرم آباد جدا شدید؟

بله. به آقای ویسی و کادرفنی جدید خیبر تبریک می‌گویم و امیدوارم تیمی‌که با صدر جدول سه امتیاز اختلاف دارد را به جایگاه شایسته ای برسانند. از آقای عبدی، مدیریت باشگاه هم بابت زحماتی که در این مدت برای تیم کشیدند تشکر می‌کنم و امیدوارم که به آنچه مدنظرشان است دست پیدا کنند. ما هم با توجه به یکسری مسائل داخلی از این تیم جدا شدیم.

منبع: روزنامه خبر ورزشی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: